Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان افزود: با نگاه به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و دارالایتام، فقیران و مستحقان زیادی دیده می شوند که باید مردم در حد توان به آنها کمک کنند.
وی با بیان اینکه خرج مردم از درآمدشان بیشتر شده است، اظهار داشت: بسیاری از خرج های مردم اسراف است که باید با برنامه ریزی در زندگی و کار و تلاش دخل و خرج را یکسان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام جوادی تاکید کرد: باید در جامعه اسلامی همسایه از همسایه با خبر و در سختی ها پشت و پناه او باشد.
امام جمعه موقت شهر همدان با اشاره به اینکه هرکس در حد توان باید به نیازمندان و فقیران کمک کند اظهار داشت: پرداخت حق الناس، ادای حق الله و دیون، از اولویت های افراد متوفی است که باید پس از مرگ آن ها توسط وارثانش عمل شود.
وی گفت: اجرا و عمل به وصیت نامه به حق، فتوای مشترک تمامی مراجع است که باید با رعایت حق صورت گیرد.
حجت السلام جوادی عنوان کرد: به جای برگزاری مراسم های پر خرج مجلس ختم، تلاش شود مبلغ قابل هزینه به فقیران و نیازمندان پرداخت شود.

امام جمعه موقت همدان  با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشی کشور بر  ضرورت پرهیز از اسراف و تبذیر در جامعه تاکید و بیان کرد:امروز  در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم، به طوری که  دشمن از هر راهی برای مقابله با ایران اسلامی استفاده می‌کندکه در این شرایط  مردم بایستی  از اسراف و تبذیر  دوری کرده و به انفاق و  کمک به محرومان را در زندگی خود جاری سازند.
 در بخش دیگری از خطبه ها سال نو میلادی را به مسیحیان تبریک گفت و افزود: از خدا می خواهم که پیروان مسیح در مسیر حضرت عیسی (ع) و حق قرار گیرند و همچون آن پیامبر در حمایت از مظلوم تلاش کنند.
انتهای پیام /

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خبر خبرگزاری بسیج بسیج نیوز خبرگزاری بسیج همدان نماز جمعه حجت الاسلام جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

رییس کل دادگستری خوزستان از تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو با هدف رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی خوزستان که شامگاه دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، گفت: امنیت یک مقوله بسیط و از نیازهای اساسی جامعه است. یکی از مهمترین ابعاد امنیت، امنیت اموال و دارایی مردم جامعه و بیت‌المال است. با توجه به اینکه اموال غیرمنقول سهم قابل توجهی در دارایی جامعه دارد، تامین امنیت مالکیت مردم و جامعه، به عبارتی صیانت از مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از وظایف بسیار مهم حاکمیت است.

وی ادامه داد: تثبیت مالکیت و صیانت از مالکیت، کاری حاکمیتی است و به این دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه است. اعتبار دادن به معاملات غیررسمی، مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می‌اندازد و این یک تهدید است. اگر اعتبار اسناد عادی باشد، به مالکیت اموال غیرمنقول تزلزل وارد می‌کند بنابراین برای ترویج انجام معاملات به صورت رسمی تلاش می‌شود تا از تزلزل مالکیت مردم و جامعه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با ترویج معاملات رسمی، مالکیت در جامعه تثبیت پیدا می‌کند و امروز در خوزستان شاهد هستیم که با تلاش همه مدیران استانی و فراهم کردن زمینه تثبیت مالکیت در همه عرصه‌ها، اقدامات بزرگی انجام، اختلافات برطرف و تداخلات رفع شد.

دهقانی با اشاره به تثبیت اراضی در خوزستان عنوان کرد: امروز تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی مردم در خوزستان به  70 درصد رسیده که به اندازه چهار استان است. در حوزه صدور اسناد رسمی نیز اختلافات و موانعی در استان وجود داشت که با تلاش انجام‌شده، سند بیش از 66 هزار هکتار اراضی وقفی پس از 100 سال صادر شد.

وی افزود: در عرصه ملی در خوزستان، بیش از 99 درصد یعنی 4 میلیون و 700 هزار هکتار تثبیت شده است. در حریم و بستر رودها نیز اقدامات بزرگی انجام شد که حاصل تلاش مدیران است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تالاب‌های استان سرمایه ملی هستند و برای اولین بار در کشور، سند به صورت مستقل برای تالاب‌ها صادر شد. با کمک مدیران، برای اولین بار 3 هزار و 860 هکتار از مساحت تالاب‌ها در خوزستان تثبیت شد. اعمال حق مالکیت با صدور سند مالکیت انجام می‌شود که این کار بزرگ در استان انجام شده است.  

وی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، تثبیت مالکیت در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید اهمیت دارد. اینکه سرمایه‌گذاری تثبیت مالکیت داشته باشد، قطعا موجب تقویت تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم تثبیت مالکیت را در حوزه تولید و صنعتی در خوزستان به بهترین وجه به منصه ظهور برسانیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان
  • ضرورت تدبیر برای تغییر اقلیم و خشکسالی در بهار و کبودراهنگ