Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:11:26 GMT

تصادف در محور کاشان-قم دو کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۸۳۶۷

تصادف در محور کاشان-قم دو کشته بر جای گذاشت

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تصادف در محور کاشان - قم اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۵۵ امروز تماسی با مرکز اورژانس کاشان مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پرشیا برقرار شد.

وی محل دقیق این حادثه را بعد از شرکت شیر پاستوریزه کاشان عنوان کرد و افزود: کارشناسان مرکز اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از اقدامات درمانی مناسب چهار مصدوم این حادثه را به بیمارستان بهشتی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس کاشان مجروحان این حادثه را دو آقا و دو خانم یاد کرد و ابراز داشت: متاسفانه در این حادثه یک خانم ۳۵ ساله و یک کودک پسر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و اقدام به احیاء نیز بر روی آنان کارساز نبود.

وی با بیان اینکه حال چهار مصدوم دیگر این حادثه رضایت بخش است، گفت: از رانندگان تقاضا می شود تا با سرعت مطمئنه رانندگی و در طول مسیر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین سوانح دلخراشی نباشیم

کد خبر 4503875

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  تصادف زنجیره‌ای جاده شاهرود - دامغانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، ️ ️ این حادثه حوالی ساعت ۱۲:۰۴ ظهر امروز در کیلومتر ۸۵ محور آزاد شهر-شاهرود بین ۲ دستگاه تریلی، پراید، پژو ۲۰۶ و پیکان سواری رخ داد.
در این حادثه ۱۱ مصدوم با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • علت تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف مرگبار در سمنان با ۹ کشته / علت چه بود؟
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران