Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: کار بازمانده و مشکل ۱۲ ساله عشایر و روستاییان محدوده کشت و صنعت پارس تا یک سال آینده برطرف می‌شود. ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در بازدید از شرکت کشت و صنعت پارس در جمع عشایر منطقه اظهار داشت: همان گونه که هفته قبل در بین عشایر کشت و صنعت مغان که اراضی آنها در محدوده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قرار دارد اعلام کردم از هفت ماه پیش نسبت به حل مشکلات عشایر این منطقه پیگیری‌های لازم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق معاونت امور عمرانی استانداری نسبت به تهیه نقشه‌های کاداستر اراضی مورد اختلاف اقدام کرده‌ایم و موارد اختلافی را با رعایت حقوق قانونی و عرفی تمام کشاورزان و دامدارانی که از سال‌های دور مشغول زراعت یا دامپروری در این اراضی هستند ظرف مدت 6 ماه تا یک سال حل خواهیم کرد.

استاندار اردبیل: به دنبال ایجاد انگیزه و علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاری در اردبیل هستیمموانع سرمایه‌گذاری در اردبیل برطرف می‌شود80 میلیارد ریال برای اجرای 17 پروژه سرمایه‌گذاری در اردبیل تخصیص یافت

استاندار اردبیل بیان کرد: به روستاییان و عشایر محدوده شرکت کشت و صنعت پارس هم اطمینان خاطر داده می‌شود که موارد اختلافی این افراد هم با ایجاد کارگروه‌هایی که علاوه بر مقامات دولتی، نمایندگان روستاییان و عشایر نیز حضور خواهند داشت بررسی و نسبت به احقاق حقوق قانونی آنها اقدام می‌شود.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه بیش از 12 سال این موضوع راکد مانده است، گفت: عزم جدی توسط دولتمردان برای حل این مشکل وجود دارد و شخصا به صورت هفتگی اقدامات انجام شده را رصد می‌کنم و حداکثر 6 ماه تا یک سال آینده، با همکاری تمامی دستگاه‌ها و مردم منطقه این اختلافات را حل خواهیم کرد.

وی  با اشاره به ظرفیت عظیم تولیدی در کشت و صنعت پارس بر ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی در این بخش تاکید کرد و افزود: دو واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در جعفرآباد احداث می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دولت بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در منطقه سرمایه گذاری کرده است، تصریح کرد: شبکه پایاب خداآفرین و اجرای طرح‌های آبی و کشاورزی تحول عظیم اقتصادی را در منطقه ایجاد می‌کند.

بهنام‌جو بیان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی در منطقه مغان توجیه اقتصادی دارد و با اعطای مجوزهای لازم و پرداخت تسهیلات از راه‌اندازی این صنایع در منطقه حمایت می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاران بومی جعفرآباد برای ایجاد صنایع تبدیلی اظهار کرد: فرزندان توانمند و سرمایه‌داران منطقه برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان مشارکت جدی داشته باشند.

اتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات تخصصی با معاونین صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص مشکلات و چالش‌های اصلی بازنشستگان کشوری در حوزه فنی؛ تأخیرهای بعضاً چندین ماهه در صدور احکام برقراری مستمری بازنشستگان کشوری که به دلیل قصور دستگاه‌ها در ارسال مدارک ایجاد شده بود، مرتفع شد.

بر این اساس طی بخشنامه صندوق بازنشستگان کشوری به کلیه واحدهای تابعه و ادارات استانی مقرر شد، در صورت وجود نقص در مدارک بازنشستگان، چنانچه نواقص در خصوص مواردی نظیر؛ تأخیر در نقل و انتقال حق بیمه، عدم پرداخت کسور سنوات ارفاقی و اشتباه در مقطع زمانی معافیت کسور سنوات خدمت باشد، به مدت چهار ماه و به میزان ۷۵ درصد میانگین حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول برداشت کسور بازنشستگی در دو سال آخر اشتغال را به نسبت سنوات خدمت، به عنوان حواله موقت به فرد بازنشسته پرداخت کنند.

با این اقدام معضل پنجاه ساله تأخیر در برقراری حقوق بازنشستگان کشوری که بسیار مورد اعتراض بازنشستگان گرامی بود، رفع شد.

همچنین در راستای اعتراض بازنشستگان کشوری مبنی بر قصور برخی دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع پرونده خدمتی مستخدم قبل از صدور حکم بازنشستگی توسط دستگاه ذی‌ربط؛ با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور مراتب اصلاح موضوع توسط صندوق بازنشستگی کشوری طی بخشنامه‌ای خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.

کد خبر 6083568

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان