Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروز پس از انتشار خبري مبني بر نصب يک بيلبورد پرحاشيه در تهران، و پس از آنکه سازمان زيباسازي شهرداري تهران اعلام کرد مسئوليت نظارت بر محتواي اين بيلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است اين وزارتخانه مسئوليت اين ماجرا را پذيرفت.
شبکه
اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| امروز پس از انتشار خبري مبني بر نصب يک بيلبورد پرحاشيه در تهران، و پس از آنکه سازمان زيباسازي شهرداري تهران اعلام کرد مسئوليت نظارت بر محتواي اين بيلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است اين وزارتخانه مسئوليت اين ماجرا را پذيرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي سازمان زيباسازي، در پي درج مطلبي در شبکه‌هاي اجتماعي با موضوع بيلبوردي با محتواي تبليغ کنسرت ويژه بانوان، حميد فرزام معاون تبليغات و درآمد سازمان زيباسازي شهرداري تهران به منظور تنوير اذهان اعلام کرد:
1- تائيد و نظارت بر محتواي تبليغات اکران شده روي سازه‌هاي تبليغاتي طبق قانون بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است و شهرداري تهران مسئوليتي درباره محتوا ندارد.
2- بيلبوردهاي مذکور در محدوده شهر تهران اکران نشده و طبق اطلاع واصله در مسيري خارج از حوزه استحفاظي شهرداري تهران و در حريم راهداري اکران شده است.
وزارت ارشاد مسئوليت را پذيرفت
پس از انتشار اين توضيح، وزارت ارشاد مسئوليت قضييه را به گردن گرفت و معاون امور فرهنگي و رسانه اي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران به عنوان مسوول محتواي بيلبوردهاي تبليغاتي پايتخت توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، مهرشاد کاظمي افزود؛ اين گروه مجوز اجرا داشتند پس از اين که مراجعه کردند بررسي هاي اوليه انجام گرفت و ما مجوز براي دو منطقه خارج از تهران در ورودي هاي تهران صادر کرديم لباس هاي هنرمندان در رنگ هاي مختلف بود پس از اين که اکران شده بود گزارشي به ما شد که در واقع شبهه ايجاد شده، ما مشاهده کرديم که رنگ لباس ها پر رنگ تره به کانون مربوطه تذکر داده شد و دستور جمع آوري داديم فقط دو نقطه ورودي در تهران بوده که اين طرح در مدت کوتاهي جمع آوري شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی پس از حذف از جام ملت های آسیا مقابل اردن و تساوی که در هفته گذشته مقابل تایلند کسب کرده بود امروز با نتیجه سه بر صفر تایلند را شکست داد تا اولین پیروزی خود را با هوانگ سون هونگ به دست آورد.

کره جنوبی در این مسابقه خیلی زود توسط لی جائه سونگ به گل رسید و در ادامه مسابقه هم با تسلط خوبی که به توپ و میدان داشت 2 گل دیگر هم به ثمر رساند.

سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره و پارک جین سوب بازیکن جوان کره در این مسابقه 2 گل دیگر کره جنوبی را به ثمر رساندند تا پیروزی این تیم در نیمه دوم قاطعانه تر شود.

هوانگ سون هونگ سرمربی جدید کره جنوبی که هدایت این تیم را موقتا بر عهده گرفته اولین پیروزی خود را کسب کرد، او پس از جام ملت ها و جدایی یورگن کلینزمن هدایت کره جنوبی را بر عهده گرفت.

کره جنوبی با کسب این نتیجه با 10 امتیاز در صدرگروه قرار گرفت و چین با پیروزی پرگلی که مقابل سنگاپور به دست آورد با 7 امتیاز بالاتر از تایلند 3 امتیازی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • خیّر خوسفی پدر معنوی ۱۰۰ فرزند یتیم شد
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)