Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@13:19:21 GMT

2 کشته بر اثر تصادف در جاده کاشان - قم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۸۴۱۲

رئیس اورژانس کاشان ضمن اشاره به تصادف در محور کاشان - قم گفت: متاسفانه در این سانحه رانندگی دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش صدای ایران، حسین ریاحی در گفت و گو با مهر ضمن اشاره به تصادف در محور کاشان - قم اظهار داشت: در ساعت ۱۳:۵۵ امروز تماسی با مرکز اورژانس کاشان مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پرشیا برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی محل دقیق این حادثه را بعد از شرکت شیر پاستوریزه کاشان عنوان کرد و افزود: کارشناسان مرکز اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از اقدامات درمانی مناسب چهار مصدوم این حادثه را به بیمارستان بهشتی انتقال دادند.
رئیس اورژانس کاشان مجروحان این حادثه را دو آقا و دو خانم برشمرد و ابراز داشت: متاسفانه در این حادثه یک خانم ۳۵ ساله و یک کودک پسر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و اقدام به احیاء نیز بر روی آنان کارساز نبود.
وی با بیان اینکه حال چهار مصدوم دیگر این حادثه رضایت بخش است، گفت: از رانندگان تقاضا می شود تا با سرعت مطمئنه رانندگی و در طول مسیر قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین سوانح دلخراشی نباشیم.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تصادف در جاده کاشان قم کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت