Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:53:57 GMT

تصادف زنجیره‌ای خونین در محور زابل-زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۹۱۷۹

حوادث رکنا: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: برخورد زنجیره‌ای سه خودرو سواری در محور زابل _زاهدان ۵نفر مجروح برجای گذاشت.

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت :در پی برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری زانتیا و یک دستگاه وانت نیسان در محور زابل _زاهدان حوالی پل شیله ۵نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از وقوع این حادثه و اعلام موضوع به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای تاسوکی و سه راهی دشتک به محل حادثه اعزام واقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۵نفر مجروح شدند افزود: ۴نفر از مصدومین پس از دریافت اقدامات اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین زابل منتقل و ۱ نفر هم بصورت سرپایی از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره‌مند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کرد.

علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه شمال استان در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شکنجه وحشیانه 3 زن در زندان / برهنه کردن آنها در حین بازجویی+ عکس این مرد بعد از حمله و گاز گرفتن یک سگ هار واق واق می کند! +عکس خانم معلم منحرف دختران دانش آموز را به مردان عرب می فروخت+عکس صاحب شماره ناشناس سر از اتاق خواب ناهید و همسرش درآورد خانم معلم هوسباز دو دختر دبیرستانی را به کارهای کثیف کشاند+عکس این جوان شیطان صفت بعد از تجاوز به دختر جوان جسدش را تکه تکه کرد+عکس آماری از برج های مسکونی فاجعه بار تهران که روی گسل ساخته شده اند ! اعتراف تازه کفتار تهرانی به تجاوز وحشیانه به 12 دختر در 6 محله تهران + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین خبر از سرمای وحشتناک در 10 روز آینده تهران ! صاحبان شرکت خودرو در کرج فراری شدند/ مردم بلاتکلیف ماندند! عکس / این پسر 13 ساله اسیر 3 مرد بی صفت کرجی شد + جزئیات عکس حمید احمدی تکنسین اورژانس غرق شده در سیل اندیکا 31 مفسد اقتصادی معروف در میدان آزادی اعدام شوند! / سخنران نماز جمعه مطرح کرد دختر 8 ساله راز قتل پدرش را برملا کرد / مقتول با ضدیخ به قتل رسید+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی پل حادثه پلیس اخبار حوادث خونین زاهدان برخورد زنجیره ای زابل عکس کشته مرد تهران جوان فیلم وحشتناک در خیابان داعش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران