Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:28:38 GMT

خبر بد به والورده در مورد سرخیو بوسکتس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۹۳۱۳

خبر بد به والورده در مورد سرخیو بوسکتس

سرخیو بوسکتس، هافبک باتجربه و اسپانیایی بارسلونا، ممکن است در اولین بازی این تیم در فصل جدید غایب باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تمرینات بارسلونا در مقابل چشم هواداران این تیم برگزار شد اما غایب بزرگ تمرین امروز، سرخیو بوسکتس بود و اخباری در مورد احتمال غیبت او در دیدار یکشنبه شب مقابل ختافه در خانه حریف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرخیو بوسکتس پنج شنبه شب دچار حالت تحوع و بیماری شده و به همین دلیل روز جمعه در تمرینات شرکت نکرده است. غیبت بوسکتس بی شک خبر بدی برای ارنستو والورده خواهد بود زیرا او حتی یک بازی بارسلونا در فصل جاری را نیز از دست نداده و تنها در دو بازی تعویض شده است.

 

بارسلونا در اولین بازی سال جدید در شرایطی در استادیوم کالسیوم آلفونسو پرز به مصاف ختافه خواهد رفت که در حال حاضر با سه امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا قرار داشته و چاره ای جز کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه ندارد.

سرخیو بوسکتس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو بوسکتس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند

مهاجم لهستانی کهنه‌کار بارسلونا قصد ترک این تیم اسپانیایی را ندارد.

طرفداری | طی چند هفته گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده مهاجم بارسلونا، روبرت لواندوفسکی، وجود داشته است. اما خود بازیکن می‌خواهد در بارسلونا بماند و به بازی در جمع آبی‌واناری‌ها ادامه دهد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، روبرت لواندوفسکی تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. این بازیکن 35 ساله که در سال 2022 به بارسلونا پیوست، تا سال 2026 قرارداد دارد، هرچند سال آخر قرارداد اختیاری است و به تعداد بازی‌های او در فصل 2024/25 بستگی دارد.

علاقه اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان به جذب روبرت لواندوفسکی

سران فوتبال در عربستان سعودی مدتهاست که لواندوفسکی را تحسین می‌کنند و خواهان جذب او در این تابستان هستند، به طوری که یک باشگاه ناشناس از این کشور خاورمیانه‌ای حتی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای او ارائه داده است. علاوه بر آن، یکی از رقیبان بارسلونا در لالیگا، اتلتیکو مادرید هم به این بازیکن باتجربه علاقه‌مند است و صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه او با ژائو فلیکس مطرح شده بود.

لواندوفسکی می‌خواهد در بارسلونا بماند

فلوریان پلتنبرگ، روزنامه‌نگار، در به‌روزرسانی خود در مورد وضعیت لواندوفسکی می‌گوید که این مهاجم گلزن تصمیم گرفته در بارسلونا بماند و به هیچ وجه به انتقال در تابستان فکر نمی‌کند. ستاره سابق بایرن مونیخ بارها به طور علنی گفته است که در بارسلونا خوشحال است و در کنار خانواده‌اش در این شهر احساس آرامش می‌کند. این مهاجم 35 ساله پس از یک دوره افت، دوباره به فرم خوب خود بازگشته و در هفته‌های اخیر به طور مرتب گلزنی کرده است. بنابراین، لواندوفسکی مشتاق است که در این تابستان هم در بارسلونا بماند و در حال حاضر به فکر جدایی از این تیم نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • پلی به گذشته - بریس تماشایی کریستیانو رونالدو مقابل ختافه (25 مارس 2010) / فیلم
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • تمرینات خانگی سرخیو راموس در وقفه بازی های ملی با قدرت ادامه دارد! / فیلم