Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا پوشالی است و در بدترین شرایط خود قرار دارد، گفت: تنها راه مبارزه با استکبار، ایستادگی است و راه دیگری ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمدتقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته که در آستان مقدس امام زادگان 17 تن برگزار شد، ضمن تشکر از مردم و مسئولان برای حضور در دو مراسم  ارتحال آیت الله شاهرودی که پاسداشت فقاهت بود و گرامی داشت 9 دی که تجلی بیداری و بصیرت است، با اشاره به انتصاب رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: این انتصاب با توجه به مدیریت سنگین مجمع تشخیص مصلحت نظام و عدم اختلال در وظایف آن صورت گرفته است، این مجمع از ارکان مهم انقلاب اسلامی است که توسط امام خمینی (ره) ایجاد شده که وظیفه ابتدایی حل اختلاف میان شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلپایگان با اشاره به بازنگری قانون اساسی که به آرا عمومی نیز رسید، 7 وظیفه دیگر بر عهده مجمع گذاشته که 4 مورد آن دائمی است، یاد آوری کرد: تبیین پیش نویس سیاستهای کلی نظام درباره انتخابات، اقتصاد، مسائل نظامی و فرهنگی و حل مشکلات نظام باارجاع رهبری از وظایف  اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

 

وی با بیان اینکه مجمع با ماموریتی استراتژیک تکمیل کننده حلقه حاکمیت نظام است ادامه داد: اعضای مجمع، انسان های خبره و با تجربه در حوزه های مختلف که ترکیبی از سلایق گوناگون سیاسی هستند و این وسعت نگاه رهبری را نشان می دهد که علاوه بر تاکید بر اصول انقلاب اسلامی، در مسائل اجرایی و کارشناسی همه سلیقه ها حضور داشته باشند.

 

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دبیر کل جهاد اسلامی در خصوص بشارت رهبری اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نابود شدنی است و فلسطینی ها در تلاویو دولت تشکیل خواهند داد و این بشارت با توجه به آیات 4 و 5 سوره اسرا و آیات و روایات دیگر برداشت شده و نیز ناظر به واقعیت های میدانی است.

 

امام جمعه گلپایگان با اشاره به آخرین نبرد صهیونیسم در خان یونس که سبب فروپاشی کابینه اسرائیل شد، بیان کرد: تنها راه نابودی اسرائیل، مقاومت است و مقاومت در میان مردم فلسطینی با وجود همه مشکلات ادامه دارد و پایمردی ایستاده اند و این درس برای همه جبهه مقاومت است که تنها راه مبارزه با استکبار، ایستادگی است و راه دیگری ندارد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل جز به زبان زور چیز دیگری نمی فهمند تاکید کرد: جبهه مقاومت با همان زبان و از روی اقتدار و ایستادگی در مقابل استکبار برخورد کند.

 

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به تعطیلی دولت آمریکا تصریح کرد: این رخ دادها جز تحقق کلام رهبری نیست که قدرت آمریکا رو به افول نهاده و این نکته را کسانی که آمریکا را کدخدا می دانند و می خواهند برای هر حرکتی مثل پیشرفت در علم یا مسائل نظامی از این دولت رو به زوال اجازه بگیرند توجه کنند.

 

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا پوشالی است و در بدترین شرایط خود قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: ملت های بیدار که از نظام جمهوری اسلامی الهام گرفته اند آمریکا را در جایگاه واقعی و مطابق با شان آن خواهند نشاند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراجع و علماء نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان مراجع دیدار با مراجع کلیسا اصفهان بارش برف جبهه مقاومت گلپایگان امام جمعه مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

      سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد