Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رییس جمهور، در توییتر خود نوشت: 

 

 درلباس رزم، کسوت طبابت یا ردای وزارت؛ دغدغه اش دین و ایران و کاهش رنج مردم بوده.   دکتر قاضی زاده هاشمی روزی آمد وروزی از دولت رفت. اما خودش بود وبه مردم ریا نفروخت؛ استوار وبا مرام ،به ۸۱۲شهر وروستا رفت وتا لحظه آخر براین نهج ایستاد وبرای سلامت جامعه کوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قدرشناس باشیم  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت دین رییس جمهور معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • حامی اقتصاد اسلامی