Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی، خزانه‌دار کمیته ملی المپیک درخصوص حضورش در انتخابات فدراسیون کاراته توضیحاتی را ارائه کرد. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص ثبت نام در انتخابات فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به حضور و ثبت نام برادر عزیزم، محمد صادق فرجی در انتخابات فدراسیون کاراته و با توجه به اینکه وی را مدیری موفق، کار آمد، اصلح و توانا می‌دانم و تا کنون خدمات ارزشمندی را به جامعه کاراته ارائه کرده و شرایط بازگشت مجدد وی فراهم شده  لذا تکلیف برای حضور خویش در انتخابات فدراسیون کاراته را از  خود ساقط می‌دانم و بدینوسیله انصراف خود را رسما اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک، در خصوص  ادامه حضورش در کمیته در صورت تصویب اساسنامه و اینکه صالحی امیری دنبال گزینه دیگری است، یادآور شد: صالحی‌امیری  در نظر داشت که اگر بنده در انتخابات فدراسیون کاراته انتخاب شدم، فرد دیگری را جایگزین کنند، اما اکنون و باشرایط موجود تصمیمی برای تغییر و گزینه‌ای برای جابجایی ندارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم کاراته ایران به افتخارات بزرگی در المپیک 2020 برسد و اینجانب کماکان در کنار برادر بزرگوارم  دکتر صالحی‌امیری و اعضای محترم هیئت اجرایی خواهم ماند تا بیاری خداوند بتوانم منشاء خدمات مفیدی باشم.

شاهرخ شهنازی: دبیرکل و خزانه‌دار با معرفی رئیس و تائید هیئت اجرایی انتخاب خواهند شد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان حضور ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی

آفتاب‌‌نیوز :

باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی دانیال اسماعیلی فر «بازیکن» تیم پرسپولیس تهران مبنی بر رفتار غیر ورزشی در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان مورخ ۳۰ فروردین ماه، جلسه‌ای روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

بر همین اساس وی جهت ادای پاره‌ای توضیحات در جلسه تعیین شده یابد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • اعلام زمان حضور ستاره پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی
  • معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران
  • فدراسیون انجمن‌های ورزشی در انتظار انتخابات/ به این شائبه‌ها پایان دهید