Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت به پرتغال؛ ایده ای که در نگاه اول شاید بعید به نظر برسد اما با توجه به شرایط فعلی هیچ بعید نیست آقای خاص دوره ای جدید را در کشورش آغاز کند.

طرفداری- پس از کسب نتایج ضعیف، بنفیکا در این فصل لیگ پرتغال در رتبه چهارم قرار گرفته و با پورتوی صدرنشین اختلافی 7 امتیازی دارد. روز گذشته بنفیکا به طور رسمی روی ویتوریا، سرمربی این تیم را برکنار کرد و حالا نام بزرگی در اطراف بنفیکا شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای رکورد پرتغال؛ مورینیو یکی از گزینه های جانشینی روی ویتوریا در بنفیکا است. در اصل حضور او در جمع عقاب ها، رویایی به نظر می رسد اما بنفیکا احتمال همکاری با این سرمربی سرشناس را به طور جدی بررسی می کند. مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد حالا باید قدم بعدی اش را محتاط تر از همیشه بردارد و بازگشت به کشورش می تواند او را در بازگشت به روزهای اوج کمک کند. البته دستمزد سنگین این سرمربی می تواند مانعی بزرگ بر سر راه این انتقال باشد. ضمن اینکه او هنوز تحت قرارداد با منچستریونایتد است. در هر صورت بنفیکا شانس خود را برای به خدمت گرفتن مورینیو می آزماید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، منابع معتبر ایتالیایی ادعا کرده‌اند که آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، امشب به سن سیرو بازخواهد گشت تا تیم سابقش اینتر را در بازی خانگی سری آ مقابل کالیاری تماشا کند.

اونانا کامرونی امشب با هم تیمی‌های سابق خود در اینتر دیدار خواهد کرد و بازی خانگی نراتزوری در سری آ مقابل کالیاری را در ورزشگاه سن سیرو تماشا خواهد کرد.

گاتزتا دلو اسپورت نوشت که این بازیکن 28 ساله برای اولین بار از زمان انتقال 50 میلیون یورویی خود به اولدترافورد در تابستان گذشته به سن سیرو باز می‌گردد. اونانا روز شنبه و قبل از سفرش به میلان در تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل بورنموث بازی کرد.

او تنها یک فصل را در اینتر گذراند و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان نیز رفت. اونانا در تابستان 2022 با انتقال آزاد از آژاکس به این باشگاه پیوسته بود.

گلر 28 ساله در این فصل در 43 بازی برای شیاطین سرخ 69 گل دریافت کرده و تنها 12 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

او در اولین و تنها فصل حضورش در اینتر ولی 36 گل در 41 بازی دریافت کرده بود و 19 بار نیز کلین‌شیت کرد.

دیگر خبرها

  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • انتظار ستاره‌های یونایتد: زودتر تن‌هاخ را اخراج کنید
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • سرمربی بنفیکا به سپاهان برگرد!
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • برگزاری نشست نمایندگان دادستان‌های کشور‌های حاشیه دریای خزر
  • غرش شیرهای لیسبون: نزدیک ونزدیک‌تر به قهرمانی