Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@14:34:37 GMT

لزوم اصلاح ساختار شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۰۸۷۱

ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهردار تهران با اشاره به طرح کاهش و اقدام معاونت‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران که اخیرا از سوی شورای شهر تهران مطرح شده است، اظهار کرد: باید از نظر ساختاری اصلاحات لازم را در شهرداری انجام دهیم.

معاون منابع انسانی شهردار تهران با بیان اینکه می‌توان با مطالعات تعداد سازمان‌ها و معاونت‌ها را کاهش داد، گفت: من با مشخص کردن تعداد برای این تصمیم مخالف هستم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من دید‌گاه‌هایی داشتم که به صورت حرفه‌ای و به عنوان یک کارشناس منابع انسانی مطرح کردم، بیان کرد: قرار است موضوع کاهش و ادغام معاونت‌ها و سازمانهای شهرداری به مطالعه گذاشته شود و مهمترین کاری که باید در شهرداری انجام دهیم، یک مطالعه از جامعه است تا دغدغه‌های اعضای شورای شهر هم مورد توجه قرا گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون شهردار تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری جامعه شورای شهر جامعه شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی

برخی منابع از درون جبهه اصلاحات به تسنیم گفتند که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از انتشار صحبت های سیدمحمدخاتمی در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس به شدت ناراحت شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات طی اظهاراتی از عملیات اخیر ایران علیه رژیم اشغالگر قدس حمایت کرد و گفت که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

محمد خاتمی: پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی شجاعانه و قانونی بود

اما برخی منابع از درون جبهه اصلاحات به تسنیم گفتند که آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت بعد از انتشار صحبت های سیدمحمدخاتمی در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم اشغالگر قدس به شدت ناراحت شده و بعد از مشورت با حلقه سخت و جریان رادیکال اصلاحات اقدام به انتشار مکالمه هفته‌های قبل خود با مهدی کروبی کرده است.

این منابع می‌گویند که آذر منصوری تلاش می‌کند تا اظهارات خاتمی را بی اثر کند. این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به اختلافات بسیاری که در درون این جبهه با خانم آذر منصوری وجود دارد گفت که انتخاب پیشین او به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات نیز با شائبه‌های جدی مطرح بود و ایشان حتی سابقه خوبی در سیاست هم ندارد و معمولاً راه را به خطا می‌رود.

او افزود: خانم منصوری در دوران جوانی هم بدلیل توزیع نشریات یک گروهک ضدانقلاب از دبیرستان ارشاد ورامین اخراج شده بود.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان منتقد برخی سیاست‌ها در کشور هستند اما هیچ عقل سلیم و روحیه وطن‌دوستانه‌ای اجازه نمی‌دهد که در این کارزار، حتی با یک خطای کوچک به نفع کمپین تبلیغاتی رژیم اسرائیل کار کنیم و اقدام خانم منصوری نیز از همین جهت خطای بزرگ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران