Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، مسابقات ستاد نمازجمعه خرم‌آباد در رشته‌های ارسال عکس، خاطره‌نویسی و صحت قرائت نماز (صحیح‌خوانی نماز) با موضوع «نمازجمعه» به‌مناسبت چهلمين سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‏‌شود، از اقدامات انجام گرفته در این راستا می‌وان به تشکیل و راه‌اندازی دبیرخانه، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، آماده‌سازی میز داوران مسابقه و اساتید راهنما جهت برگزاری مسابقه از شرکت کنندگان اعم‌از بانوان و آقایان به‌همراه تکمیل فرم‌های مسابقه،) توزیع 1500 فرم و پاکت مسابقه خاطره‌نویسی همراه با راهنمایی‌های لازم جهت شرکت و استقبال نمازگزاران نصب بنر سه در چهار جلوی درب ورودی اصلی مصلی الغدیر خرم‌آباد، قرائت اطلاعیه این مسابقات توسط مجری نمازجمعه 14 دی توسط مهدی پاپی، پوشش خبری مسابقات در خبرگزاری‌ها (از جمله خبرگزاری ایکنا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، نشریات، کانال‌ها و گروه‌های مجازی اشاره کرد.

انتخاب عکاس ایکنا به‌عنوان داور بخش عکاسی

بنا بر این گزارش، داوران رشته صحت قرائت (صحیح‌خوانی نماز) بخشآقایان عبارت‌از عزت‌الله گوشه‌ای، یاراحمدی، پیرداده بیرانوند، علی‌نژاد، پورهاشمیان و رسولی و داوران بخش بانوان نیزعبارت‌از نیلوفر سپهوند (حافظ کل قرآن کریم)، حسنوند (حافظ کل قرآن کریم)، خسروی و پیری‌زاده هستند. همچنین داور رشته عکاسی نیز محمد علی‌نژاد، عکاس و خبرنگار ایکنای لرستان و داور خاطره‌نویسی نیز سوسن سپهوند هستند.‌

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی نمازجمعه مسابقات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: فرزاد حبیبی از سوی کمیته مسابقات و داوران فدراسیون تنیس روی میز کشور بعنوان داور به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.
سلیمی افزود: این دوره از مسابقات از تاریخ امروز به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...