Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مهربان قهرمان مسابقات پرس سینه کاپ جهانی روسیه در سال 2017 در ارتباط با رشته پاورلیفتینگ و مشکلات آن اظهار داشت: هر دو ماه یک بار در رشته پاورلیفتینگ و بدنسازی مسابقات جهانی در کشورهای مختلف برگزار می شود اما موضوع مبلغ ورودی این مسابقات است.

علی مهربان قهرمان مسابقات پرس سینه کاپ جهانی روسیه در سال 2017 در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با رشته پاورلیفتینگ و مشکلات آن  اظهار داشت: هر دو ماه یک بار در رشته پاورلیفتینگ و بدنسازی مسابقات جهانی در کشورهای مختلف برگزار می شود اما موضوع مبلغ ورودی این مسابقات است که صد دلار است و با این قیمت فعلی دلار بسیاری از ورزشکاران توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد اخلاق مسابقات پرس سینه کاپ جهانی روسیه سال 2017 در ادامه در خصوص هزینه های شرکت در تورنمنت های بدنسازی و پاورلیفتینگ خاطر نشان کرد: فقط این مبلغ نیست و هزینه های رفت و آمد و اقامت هم هست. من سال گذشته تورنمنت روسیه را شرکت کردم که سطح بالایی داشت. در آینده هم تورنمنت هایی در ترکیه و گرجستان برگزار می شود. ما مبلغ ورودی پرداخت می کنیم اما این تورنمنت ها جوایز نقدی ندارد و صرفا اعتباری است.


قهرمان قهرمانان مسابقات وزنه برداری استان تهران و کشور پیرامون جوایز تورنمنت های پاورلیفتینگ تصریح کرد: فقط یک حکم می دهند، یک مدال و یک کاپ. بقیه رشته ها جوایز نقدی دارند اما پاورلیفتینگ از نظر مالی هیچ درآمدی ندارد. من می خواستم یک ماه پیش در تورنمنت اکراین شرکت کنم اما به دلیل همین مشکلات مالی نتوانستم شرکت کنم. من تلاش زیادی برای پیدا کردن اسپانسر کردم اما تا کنون موفق نبوده ام.


مربی بین المللی بدنسازی و پرورش اندام در مورد یافتن اسپانسر برای شرکت در تورنمنت ها: اگر اسپانسر پیدا کنم در تورنمت های آینده شرکت می کنم. فدراسیون بدنسازی تنها هزینه های کسانی را تقبل می کند که از طرف خود فدارسیون اعزام می شوند و رویه ها و انتخابی ها را گذرانده اند.


مربی بین المللی وزنه برداری در پایان گفت: سعی می کنم اگر به تورنمنتی می روم با نهایت آمادگی بروم که وقتی هزینه پرداخت می شود بتوانم حتما مدال بیاورم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!

دوپینگ شش ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال 2023 اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شده است.

مشخص نیست فدراسیون مربوطه و رئیس آن چه اقدامی برای جلوگیری از بروز چنین رسوایی داشته است؟ آیا رئیس خوش سفر این فدراسیون فقط در پی اعزام‌ها و درآمدهای حاشیه‌ای از محل برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها و دریافت ورودیه‌هاست یا چیزی به نام منافع ملی هم برای او اهمیت دارد؟

فدراسیون مدعی شده؛ با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده، فدراسیون فعلا نام این ورزشکاران را اعلام نمی کند!

 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه شعارهای خود اعلام کرده که برنامه های مبارزه با دوپینگش با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت! و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد!! در سال 1403  اخذ تست های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد