Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@19:19:44 GMT

گرد و خاک برانکو در پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۱۸۰۹

ساعت24-  برانکو ایوانکوویچ در فاصله یک فصل مانده به پایان قراردادش با پرسپولیس، بسیار مقتدرانه و گاهی هم بی‌رحمانه رفتار می‌کند.

روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، سرخ‌ها مجموعه‌ای از بازیکنان ریز و درشت لیگ برتر را در اختیار داشتند و چندان این تیم میلی به برقراری توازن نداشت، چرا که برای بررسی تئوری آن هم، برانکو با مشکلات فراوانی روبرو بود! خط دفاع متزلزل، دروازه نامطمئن، خط هافبک قدرتمند و خط حمله با کیفیت، او چگونه می‌توانست تمام خطوط را در کنار هم منظم و همسطح راهی میدان کند؟!

پس از گذشت یک‌فصل از حضور پروفسور در پرسپولیس، او رفته‌رفته بر اوضاع باشگاه تسلط کافی را پیدا کرد و توانست مهره‌های باب میل خود را در لیگ بخرد و تیمی کاملاً قدرتمند را از آن پرسپولیس لطمه دیده بسازد؛ در آن روزها صحبت‌ها حول محور این مسئله می‌چرخید که ایوانکوویچ ستاره‌دوست است و اغلب دستش را بر روی اسامی بزرگ می‌گذارد، اما آیا این ادعا واقعیت داشت؟!

اگر حضور سه‌ساله پروفسور در پرسپولیس را بررسی کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که برانکو به هیچ عنوان ستاره‌دوست نبوده و نیست! او برخلاف ادعاهای منتقدین، گارد عجیبی را در مقابل بازیکنان بزرگ دارد و تمرکز و نگاهش به بازیکنان گمنامی است که دستوراتش را مو به مو انجام دهند، به این اسامی دقت کنید: محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، کدام یک از آنها دارای  نامی بزرگ در لیگ ایران بودند؟! بله! ایوانکوویچ ستاره‌سازی را می‌پسندد و حالا پرسپولیس نیز در مسیر اهداف سرمربی کرواتش تسلیم‌وار  به دنبال او می‌دود.

در این سالیان اخیر، برانکو با بی‌رحمی و البته اقتدار مثال‌زدنی، چشمانش را بر روی چندین ستاره بزرگ پرسپولیس بسته است، ستاره‌هایی همانند: مهدی طارمی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، که هرگز برانکو را در سخت‌ترین شرایط پشیمان از تصمیم خود نکردند تا آقای صبور فوتبال ایران، نشان دهد که ستاره محوری سالهاست در افکار او جان داده است.

رفتاری که امروز با گادوین منشا می‌شود، دقیقاً همان‌چیزیست که رضاییان، طارمی، احمدزاده و مسلمان آن را تجربه کرده‌اند، ایوانکوویچ پیش‌تر به صراحت اعلام کرده بود که منشا نتوانسته پاسخ اعتمادش را بدهد و تیر خلاص را در ارتباط با این ستاره نیجریه‌ای زده بود، پس دیگر از خروج الماس سیاه از لیست 23 نفره سرخ‌ها نباید تعجب کرد، چرا که در پرسپولیس نام‌ها و روابط حرف اول را نمی‌زنند، بلکه برانکو، حتی به اشتباه، حرف اول و آخر را می‌زند، زیرا او راه را به خوبی بلد است و این مسئله را در گذشته ثابت کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور

به گزارش قدس آنلاین، با حضور پائز در ایران، تمرینات تیم ملی والیبال جدی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و حالا باید امیدوار بود این تیم بتواند به هدفی تقریبا محال یعنی رسیدن به سهمیه المپیک پاریس، برسد. هرچند روی کاغذ، والیبال ایران شانس کسب سهمیه دارد اما واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گوید و تیم ملی باید به ۱۰ پیروزی دست پیدا کند تا بتواند مسافر پاریس شود که این تعداد پیروزی حتی برای تیم‌های بزرگ همچون برزیل و لهستان هم کاری بسیار سخت محسوب می‌شود.

با این حال توقع جامعه والیبال از ملی‌پوشان این تیم، تلاش حداکثری برای دفاع از حیثیت والیبال ایران است. بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته‌اند باید این نکته را در نظر داشته باشند که پوشیدن پیراهن این تیم، بزرگترین افتخار ممکن برای آنهاست. امروز لیست تیم ملی والیبال اعلام شد و مطابق پیش‌بینی‌ها برخی بازیکنان که هر چه دارند از بازی در تیم ملی بوده است، در این لیست ۳۰ نفره حضور ندارند.

این بازیکنان مصدومیت را بهانه کرده‌اند تا به تیم ملی نیایند؛ اما عجیب اینکه آنها تا آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر و همچنین لیگ‌های بی‌کیفیت خارجی به میدان رفتند و هیچ خبری هم از مصدومیت آنها نبود!

به نظر می‌رسد واقعیت این است که آنها به دلیل ترس از مصدومیت در تیم ملی و اینکه نتوانند برای فصل بعد قراردادهای میلیاردی امضا کنند، به تیم ملی کشورشان پشت کردند. قطعا اگر تیم ملی شانس بیشتری برای صعود به المپیک داشت این بازیکنان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند؛ چرا که حضور در المپیک می‌توانست پیشنهادهای باشگاهی بهتری برای آنها فراهم کند.

یادمان نرفته در دوره‌ای بازیکن مطرح تیم ملی والیبال به دلیل اینکه به آنها پاداش لیگ ملت‌ها داده نشد، خودش را به بیماری زد اما زمانی که پول به او رسید شفا پیدا کرد و برای تیم ملی به میدان رفت!

حالا دیگر نمی‌توان به سرمربی اسبق تیم ملی خرده گرفت. زمانی که بازیکنان باتجربه تمایلی به بازی برای این تیم نداشتند برخی عنوان کردند که دلیل این مسئله حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی است. عجیب آنکه کسانی که حالا منتقد بازیکنانی شده‌اند که از حضور در تیم ملی امتناع کرده‌اند در آن زمان یا سکوت کردند یا به حمایت از بازیکنان انصرافی پرداختند.

مشکل جای دیگریست؛ همانجایی که به صورت سیستماتیک از بازیکن‌سالاری حمایت می‌شد. باید امیدوار بود این بار و در دوره ریاست میلاد تقوی دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نباشد. بازیکنی که در دوره مربیگری عطایی به یکباره از همراهی تیم ملی امتناع کرد، نباید بار دیگر به این تیم دعوت می‌شد؛ اما هنوز هم فرصت کافی برای مقابله با این معضل هست؛ در غیر این صورت در روی همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو