Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس هماهنگی به عمل آمده توسط مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی با حمید پورمحمدی، معاون امور اقتصادی و هماهنگی و سعید نمکی، معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، مقرر شده است بسته کمکی جبرانی و حمایت غذایی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان، ظرف چند روز آینده به مستمری بگیران صندوق که شامل بازنشستگان، از کارافتادگان و مستمری بگیران فوتی می‌شود اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک در راستای حمایت دولت از اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین درآمدی صورت می‌گیرد. پیشتر نیز بسته حمایتی برای بازنشستگان کشوری و مستمری بگیران کم درآمد تامین اجتماعی در نظر گرفته شده بود.

بر اساس اعلام مقامات وزارت تعان، کار و رفاه اجتماعی، اعضای صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر نیز مشمول دریافت این بسته‌های حمایتی می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون سازمان برنامه و بودجه دولت تامین اجتماعی کار و رفاه تامین اجتماعی درآمد سازمان برنامه و بودجه کار و رفاه اجتماعی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد

زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود: این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند. 

وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز گنجانده شده است. زینل پور گفت: اطلاعرسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری یکماه تمدید شد/ ۸۵۰۰ نفر پیش ثبت نام کردند
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد