Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «کمیسیون تلفیق باید لایحه بودجه سال ۹۸ را از نظر حذف هزینه‌های غیرضرور جراحی کند»، گفت که بودجه نهادهای فرهنگی مربوط به جدول شماره ١٧ باید مورد بازنگری قرار گیرد و با توجه به عملکرد آنها اختصاص پیدا کند.

محمد فیضی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بودجه سال جاری ما در زمینه واگذاری دارایی‌های مالی و همچنین در بخش تملک با کاهش مواجه هستیم، ولی متاسفانه در زمینه حذف هزینه‌های غیرضرور کار چندانی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون تلفیق باید از نظر حذف هزینه‌های غیرضرور لایحه بودجه را جراحی کند. چرا که نمی‌توانیم بگوییم در جنگ اقتصادی هستیم در حالی که هزینه های معمول ما سر جای خود مانده و آینده را با ابهام مواجه می کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه‌های غیرضرور خاطرنشان کرد: به طور مثال کل اعتبارات متفرقه دستگاه‌ها که شفاف نیست را می‌توانیم در بودجه سال ۹۸ کنار بگذاریم یا در مورد دستگاه‌های فرهنگی موضوع جدول شماره ۱۷ بودجه باید نحوه تخصیص اعتبار به آنها مورد بازنگری قرار گیرد و با توجه به شرایط موجود و با توجه به عملکردشان به آنها اعتبار داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳

جداول و پیوست‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ هفته گذشته اعلام وصول شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ درباره جداول تفصیلی و پیوست ها و ارقام بودجه در جلسه علنی یکشنبه ۱۹ فرودین مجلس اعلام وصول شد.

بخش دوم لایحه بودجه برای ثبت پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها تخصصی در سامانه بارگذاری شد تا با اتمام این مهلت در دستور کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

طبق گفته مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق حداکثر تا هفته اول اردیبهشت به صحن علنی ارائه شده و در دستور مجلس قرار می گیرد.

با تغییر و اصلاح ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، روند بررسی لایحه بودجه تغییر کرد بدین شکل که ابتدا کلیات بخش اول لایحه بودجه شامل ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی­‌های سرمایه­‌ای و مالی و اجزای اصلی آنها، ترازهای عملیاتی، سرمایه­‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می شود و سپس بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بخش اول لایحه بودجه در اسفندماه ۱۴۰۲ به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و توسط رییس مجلس برای اجرا ابلاغ شد.

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را در پیوست‌های زیر بخوانید:

جداول کلان

پیوست ۱

پیوست ۲

پیوست ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • منابع و مصارف بودجه تبدیل به قانون شده است
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • این زن بعد از هزینه ۵۰ هزار دلاری برای جراحی زیبایی، حالا پشیمان شده!
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • جراحی‌های لاکچری چشم ؛ از تغییر رنگ تا کاشت نگین | هزینه این جراحی ۳۰۰ میلیون تومان است!