Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید آذرنگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از مدیران شرکت های خدماتی سیستان و بلوچستان به مدت 18 ساعت برگزار شد.
وی طرح ‌های طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها را اولین ضابطه مدرن در زمینه اجرای ارزشیابی مشاغل در کارخانجات دانست و گفت: واحد های مشمول قانون کار که دارای حداقل 50 نفر کارگر مشمول قانون کار (اعم از موقت و دائم) باشند الزاما مشمول اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقای سطح دانش شرکت‌کنندگان عنوان کرد و افزود: آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با موضوع طبقه ‌بندی مشاغل، وظایف اعضای دائمی کمیته طبقه ‌بندی مشاغل، مفاد دستورالعمل اجرایی طرح، نحوه ضوابط مربوط به فوق‌العاده جذب و مزایای پست و الزامات اجرای طرح ارزشیابی و طبقه ‌بندی مشاغل در کارگاه‌ های تحت پوشش از دیگر اهداف این دوره است.
آذرنگ تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 12 هزار و 26 نفر ساعت آموزش برای کارگران و کارفرمایان در حوزه قوانین کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.
9908 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل تعاون کار و رفاه ارتقای سطح تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان قانون کار جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت

رییس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان این‌ که دانش‌آموزان بهترین قشر برای انتقال فرهنگ محیط زیست هستند، گفت: فرهنگ زیست محیطی چالش جدی محیط زیست است . 


الهه کلانتری با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی زمین پاک مشاركت مردم، ايران در برابر پلاستيك، نجات زمين نامگذاری شده است ، اظهار داشت : آموزشهایی با تاکید بر نگاه ویژه به استفاده از کیسه های پارچهای به جای پلاستیک محور اصلی مدرسین در کارگاهها قرار دارد . 

 وی تصریح کرد: در این کارگاه دوروزه موضوعاتی از قبیل حفاظت از زمین ، حفظ ذخایر منابع طبیعی ،جلوگیری برداشت بی رویه از زمین ، کمک به جلوگیری نابودی گونه های جانوری و گیاهی و بخصوص کاهش و مدیریت تولید زباله های خانگی تاکید شد .

 کلانتری افزود :در این کار گاه دوروزه آقای مهندس همراز کارشناس مسول آموزش و خانم شمشادی مدیر عامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست مدرس این دوره آموزشی بودند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • ۱۰۰ درصد روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود