Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام علی دارابی روز شنبه در گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: مدیر پشت میز نشین نمی خواهیم بلکه مدیران ما باید میدانی و صحنه گردان اصلی جریان های فرهنگی باشند و تأکید ریاست سازمان نیز بر این است تا مدیران ما با جوانان دانشگاهی و حوزوی و انقلابی ارتباط وسیعی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:حکم حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، منشور عملیاتی برای مدیریت جهادی در فصل جدید حرکت سازمان تبلیغات اسلامی است.

معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در حکم خود به حجت‌الاسلام  قمی اشاره کردند که سازمان، به رشد کمی و کیفی رسیده است و اینکه ما در مسیر برنامه های تبلیغات اسلامی توانسته ایم به یک رشد متوازن کمی و کیفی برسیم جای شکرگذاری دارد لذا هرکس در مسیر تبلیغ حکیمانه دین کمک می‌کند وظیفه داریم تا از او قدرشناسی کنیم.

وی گفت:ما در نهادی فعالیت می‌کنیم که از رویش های انقلاب اسلامی است و شجره طیبه سازمان تبلیغات اسلامی آثار و برکات بسیار فراوانی داشته است.

دارابی تصریح کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی پردیسی از فعالیت ها و خدمات ارزشمند فرهنگی تبلیغی در معرفی اسلام ناب و یک نهاد پیشرو و تأثیرگذار در جریان های فرهنگی کشور است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: باید مخاطب و نیازهایش را بخوبی بشناسیم و برای درمان نیازهای فکری و اندیشه ای و معرفتی آنان پاسخگو باشیم چرا که مخاطبان امروز ما با دهه ۶۰ خیلی فرق کرده اند لذا با حفظ گروه های سنتی باید به فکر مخاطبان و نسل جدید نیز بود و با توجه به نیازهای روز با نوآوری و ادبیات مورد پسند جوانان فعالیت ها را برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 4504077

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی سازمان تبلیغات اسلامی علی دارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با برگزاری برنامه‌هایی مانند محفل امام حسنی‌ها می‌توانیم خیلی از مفاهیم دینی را در ابعاد گوناگون توسعه دهیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: فعالیت‌های جذاب رسانه‌ای از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه قرآن کریم است که در سال‌های اخیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه قرآنی محفل در این سال‌ها توانسته است مخاطبین بسیاری جذب کند، گفت: برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها با حضور جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر توانست این فضای جذاب را به صورت گسترده برای مخاطبین به نمایش بگذارد.

صاحبقرانی با اشاره به تأثیر معنوی، اجتماعی و فرهنگی فراوان محفل قرآنی امام حسنی‌ها روی مخاطبین اظهار کرد: با برگزاری برنامه‌هایی مانند محفل امام حسنی‌ها می‌توانیم خیلی از مفاهیم دینی را در ابعاد گوناگون توسعه دهیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه‌های شادی مانند محفل امام حسنی‌ها که با رویکرد قرآنی برگزار شد می‌تواند شناخت جامعه را نسبت به ارزش‌های دینی بیشتر کند و دانش مردم درباره مسائل دینی را گسترش دهد.

محفل امام حسنی‌ها موجب تقویت حوزه ارتباطات دینی است

وی با تاکید بر نقش برنامه‌های شادی مثل محفل امام حسنی‌ها در شناخت مفاهیم قرآنی و کسب علم نسبت به آن تصریح کرد: این برنامه علاوه بر افزایش شناخت و دانش، به تقویت حوزه ارتباطات دینی هم کمک کرد.

صاحبقرانی جذب اقشار مختلف و افزایش ارتباطات دینی در بین مردم را از دیگر ویژگی‌های برنامه محفل امام حسنی‌ها بیان کرد و افزود: این محفل قرآنی توانست تعداد زیادی مخاطب از اقشار مختلف جامعه را کنار هم جمع کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ارتباطات شکل گرفته بر اساس مسائل ارزشی جذاب‌تر است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های صرفاً مذهبی فقط مذهبی‌ها را کنار هم جمع می‌کند در حالی که برگزاری جشن‌های این چنینی می‌تواند گروه‌های خاکستری جامعه را هم جذب و آنها را به دایره انسان‌های ارزش مدار اضافه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها برنامه‌هایی مانند محفل امام حسنی‌ها می‌تواند یک ابزار و وسیله تبلیغی برای ارزش‌های دینی باشد یعنی می‌توانیم با این برنامه‌های قرآنی هم آموزه‌های دینی و ارزشی را آموزش دهیم و هم با تبلیغ آنها را به گفتمان تبدیل کنیم.

صاحبقرانی با اشاره به نقش این برنامه‌ها در ترویج قرآن خاطرنشان کرد: نسل جوان با مشارکت در این برنامه‌ها می‌توانند در کنار شادی و فعالیت‌های اجتماعی، به مسائل دینی و ارزشی پی ببرند.

کد خبر 6064281

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • تبلیغات اسلامی کردستان سهم بسزایی در رویدادهای فرهنگی داشت
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها