Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدیر برنامه‌های ستاره صربستانی آبی‌پوشان رم می‌گوید این بازیکن لاتزیو را ترک نخواهد کرد. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرگئی میلینکوویچ ساویچ با بازی‌های درخشانی که در تیم فوتبال لاتزیو انجام داده، نظر تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های میلان و اینتر هم وضعیت این بازیکن صربستانی را زیرنظر دارند.

ماتیا کژمان، مدیر برنامه‌های هافبک 23 ساله آبی‌پوشان رم با اشاره به اینکه میلینکوویچ ساویچ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری جایی نخواهد رفت، گفت: سرگئی واقعاً از بودن در لاتزیو خوشحال است. او با ماندنش در لاتزیو با وجود داشتن پیشنهادهای زیاد، نشان داد که چقدر عاشق این باشگاه و هوادرانش است.

وی همچنین در مورد فرم و شکل میلینکوویچ ساویچ اظهار داشت: تمامی بازیکنان جوان فراز و نشیب‌هایی دارند. سرگئی هم شروع سختی در این فصل داشت اما بازی به بازی بهتر شد و ماه گذشته بود که به سطح معمول بازی خود بازگشت. برخی گاهی اوقات فراموش می‌کنند که میلینکوویچ ساویچ مهاجم نیست. وظیفه او گلزنی نیست و در جریان بازی کارهای زیادی برای لاتزیو انجام می‌دهد.

رد پیشنهاد میلان توسط لاتزیو برای میلینکوویچ ساویچ

کژمان در پایان خاطرنشان کرد: سرگئی قصد ترک لاتزیو در ماه ژانویه را ندارد و این صد درصد است. درست نیست که هر بار در مورد احتمال جدایی وی از لاتزیو صحبت کنیم. میلینکوویچ ساویچ قرارداد طولانی‌مدتی با باشگاه لاتزیو دارد و از بودن در این تیم خوشحال است. فراتر از آن سرگئی در این ماه فروشی نیست. با تمام احترام به باشگاه‌های دیگر، باید بگویم لاتزیو باشگاه بزرگی است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد لاتزیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد لاتزیو منچستریونایتد لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

به گزارش ورزش سه، آس در این باره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه‌شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس، خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896106

دیگر خبرها

  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد