Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدمهدی زاهدی گفت: صندوق بازنشستگی فولاد استان از سال ۹۲، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی استان بدهکار و اخیرا به قرارداد‌های مراکز درمانی استان و عدم ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد منجرشده است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و نشست با رئیس جمهور، ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی سابق و شریعتمداری وزیر جدید کار ورفاه اجتماعی و مدیران کشوری، بیش از یک سوم از طلب بازنشستگان فولاد به مراکز درمانی پرداخت و پیگیر پرداخت مابقی آن از سوی صندوق فولاد کشوری هستیم تا لغو قرارداد از سوی مراکز درمانی استان صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی دررابطه با لایحه بودجه سال ۹۸ گفت: در این لایحه قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره ۷، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای کانون‌های بازنشستگی فولاد کشور برگزار و مقرر شد به مشکلات بازنشستگان فولاد در اسرع وقت رسیدگی بشود.
انتهای پیام/ح

پرداخت میلیاردی مطالبات درمان استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان  با ارایه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ا گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارایه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

محمدکاظم امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارایه خدمت بویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، اظهار کرد: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت