Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:14:35 GMT

تصادف زنجیره‌ای در جاده خاوران

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۳۹۳۵

تصادف زنجیره‌ای در جاده خاوران

سخنگوی آتش‌ نشانی تهران از قبرخورد زنجیره‌ای چندین دستگاه خودرو در جاده خاوران خبر داد. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:16 صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، بعد از گردنه تنباکویی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چند ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد چندین دستگاه خودرو (بیش از 7 دستگاه) با یکدیگر برخورد کردند که آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل حادثه شده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون منجر به مصدومیت شدید یک نفر شده است، گفت: جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود.

اسامی دانش آموزان آسیب دیده در تصادف سرویس مدرسهتصادف سرویس دانش‌آموزان در جنوب تهران/اعزام 5 مصدوم به بیمارستان

انتهای پیام/

R1370/P/S21,2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران پلیس حوادث جاده‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران پلیس حوادث جاده ای آتش نشانی تهران پلیس حوادث جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف شد.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۷ دستگاه از این خودروهای حادثه ساز توقیف شده مربوط به مشهد است.   وی اضافه کرد: همچنین دیروز مرتکبان ۱۴ هزار و ۵۰۸ تخلف راهور در استان خراسان رضوی جریمه شدند که سه هزار و ۸۸۷ مورد از این تعداد تخلف حادثه ساز است.   جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته ۱۱۹ فقره تصادف جرحی در شهرهای استان رخ داد که ۱۱۹ نفر در این سوانح مصدوم شدند.   وی ادامه داد: ۴۹۷ فقره تصادف خسارتی نیز در این بازه زمانی رخ داد که ۳۹۸ فقره از این تعداد مربوط به مشهد است.   اسدنژاد گفت: سرعت بالا، مکالمه با تلفن همراه و توجه نکردن به جلو از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی است.   روزانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کند.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد