Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:09:50 GMT

مراقب رب‌های گوجه فرنگی تقلبی باشید

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۴۳۷۰

مراقب رب‌های گوجه فرنگی تقلبی باشید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم بهره مند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت کنسرو رب گوجه فرنگی، برخی از سودجویان اقدام به تولید و عرضه محصولات بی کیفیت و غیر استاندارد به بازار کرده و با عرضه محصولی تحت عنوان رب گوجه فرنگی رقیق با قیمت پایین تر، محصولات غیراستاندارد خود را در بازار عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمتر بودن درصد وزنی مواد جامد موجود در محلول رب های گوجه فرنگی رقیق، اظهار داشت: در رب های گوجه فرنگی رقیق عرضه شده در بازار این میزان بسیار پایین تر است و به اصطلاح رب گوجه فرنگی غلظت کمتری نسبت به رب های معمول دارد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: متاسفانه در بازدید کارشناسان این اداره کل از مراکز عرضه مواد غذایی سطح استان، چندین رب گوجه فرنگی تولید شده در استان های فارس و خراسان رضوی شناسایی شد که پروانه کاربرد علامت استاندارد آن ها فاقد اعتبار بود.

بهره مند خاطر نشان کرد: به دلیل برخی از شیطنت ها که در زمینه جعل علامت استاندارد توسط سودجویان انجام می گیرد، تمامی مصرف کنندگان باید نسبت به اعتبار و اصالت کد ده رقمی درج شده زیر علامت استاندارد با ارسال آن کد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اطمینان حاصل کرده و مراقب محصولات جعلی باشند.

کد خبر 4504257

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • چگونه ایرپاد های فیک را از اصل تشخیص دهیم؟