Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، محمود احمدی اظهار کرد: واحد ارزی یکی از بانک های استان قزوین در خصوص عدم ایفای تعهد واردکنندگان کالا در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی با اعتباری در مجموع به مبلغ بیش از ۱۱ میلیون و یکصد و سی هزار یورو که برای ترخیص کالا تحویل شده بود جهت تعقیب و اعاده ارز خارج شده از کشورشکایتی تنظیم و به این اداره کل ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق مقررات ارزی بانک مرکزی، این وارد کنندگان میبایست نسبت به ارائه برگ سبز ورود کالا در موعد مقرر به کشور اقدام می نمودند. لذا برای این موارد پروندهایی تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی استان قزوین ارجاع داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: این شعبه پس از احضار نمایندگان این شرکت ها و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهمین را به اعاده عین ارز گزارش شده «۱۱ میلیون و۱۳۷ هزارو۶۰۰یورو» به بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یک سال محکوم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محکومیت دو شرکت وارد کننده کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورابراهیمی: مجلس به دنبال اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس مجلس بابت پیگیری موضوعات ارزی گفت: در همین راستا به جهت افزایش تفاهم و بهبود عملکرد، جلسات مهمی در این خصوص در حال برگزاری است و نشست مشترک میان نمایندگان مجلس و دولت تشکیل شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه خواستار ارائه گزارش این جلسه از سوی رئیس مجلس در صحن علنی شد و افزود: پیگیری‌های مستمر در این خصوص ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی شاهد کاهش التهابات در بازار ارز باشیم تا بتوانیم از وضعیت کنونی خارج شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • پورابراهیمی: مجلس به دنبال اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی است
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل