Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهروز عطایی، سرمربی تیم کاله آلم گفت: برخی از بازیکنان زمانی که در لیگ ایران بازی می‌کردند حاشیه‌ساز بودند اما وقتی به لیگ‌های خارجی رفتند چرا صدای آنها درنمی‌آید؟

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بی‌اخلاقی‌هایی که در لیگ برتر والیبال رخ می‌دهد، اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات بدی در لیگ برتر والیبال در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که محیط ورزش باید عاری از هر گونه بی‌اخلاقی باشد اما در چند سال اخیر این بی‌اخلاقی‌ها در والیبال ایران شیوع پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به نظر من این بی‌اخلاقی‌ها مثاثر از جامعه و حوزه‌های مختلف است. ما باید اهرم‌های کنترل را به شکل بهتری پیاده کنیم تا درگیری‌ها و حواشی مختلفی که والیبال ایران با آن روبروست کمتر شود. همه تیم‌ها این وضعیت را دارند و مدیران باشگاه‌ها تنها صحبت از توجه به مسائل فرهنگی می‌کنند اما در عمل اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند. اگر تیمی که میزبان است و مرکتب تخلفی می‌شود را بازنده اعلام کنند جلوی خیلی از این اتفاقات گرفته می‌شود.

سرمربی تیم کاله آمل با اشاره به این که نتیجه‌گرایی یکی از مهمترین دلایل این حواشی و درگیری‌ها است، تصریح کرد: وقتی به هر قیمتی می‌خواهیم برنده باشیم چشم‌مان را روی خیلی از مسائل می‌بندیم. ناظران مسابقات لیگ هم از عهده کار خود برنمی‌آیند و در خیلی از موارد مماشات می‌کنند.

عطایی افزود: برخی از بازیکنان زمانی که در لیگ ایران بازی می‌کردند حاشیه‌ساز بودند اما چرا وقتی به لیگ‌های خارجی رفتند صدای آنها درنیامد و و اعتراضی به موضوعی نکردند؟ دلیل این مسئله هم این است که در لیگ‌های خارجی به بازیکنان اجازه چنین کارهایی داده نمی‌شود. الان هم گفته می‌شود که اگر ویدیوچک وجود داشت خیلی از این درگیری‌ها رخ نمی‌داد اما به نظر من ما بیشتر از ویدیوچک به فرهنگ نیاز داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته قابل تامل این که برخی تیم‌ها که هیچ تماشاگری ندارند دو سه لیدر را به خدمت گرفته‌اند. این لیدرها به همه بازیکنان و مربیان تیم حریف توهین می‌کنند و مشخص است که مدیران این تیم‌ها نسبت به این کارها نظر موافقی دارند اما همین مدیران در صحبت‌هایشان مدام از فرهنگ در ورزش صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهروز عطایی سرمربی کاله میزان ویدیوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند

به گزارش خبرآنلاین «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی که در جلسه عمومی پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه داشت، با اشاره به اینکه قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۱۱۰ هزار شهید و زخمی فراتر رفته، اظهار کرد: می‌توانیم بگوییم بیش از ۶۰ درصد از زیرساخت‌های غزه آسیب دیده و ۳۵ درصد از آنها کاملا ویران شدند.

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار کرد: شهرهای غزه بیش از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند.

به نقل از ایسنا بورل با اشاره به کشته شدن ۲۴۹ تن از نیروهای امدادگر و حدود ۱۰۰ خبرنگار طی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام گذاشته و تدابیر موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا کرده و حفظ جان تمامی غیرنظامیان را تضمین کند.

دیوان بین‌المللی دادگستری در واکنش به پرونده‌ای که کشور آفریقای جنوبی در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ علیه رژیم صهیونیستی ارائه کرد، در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ به رژیم صهیونیستی دستور داد اقداماتی را برای جلوگیری از وقوع کشتارهای جمعی در حق فلسطینی‌ها و بهبود شرایط انسانی در نوار غزه در پیش بگیرد.

۲۸ مارس گذشته دیوان بین‌المللی دادگستری در پاسخ به درخواست دوم آفریقای جنوبی، حکمی با تدابیر موقت جدید صادر کرد که در آن از رژیم صهیونیستی خواست تمامی اقدامات لازم و موثر را بدون تاخیر در تضمین تامین کمک‌های بشردوستانه لازم به غزه در پیش بگیرد.

بورل درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به شهر رفح که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آنجا هستند، گفت: این اقدام پیامدهای فاجعه‌باری خواهد داشت.

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه نیز تاکید کرد: اسرائیل باید به قطعنامه شماره ۲۷۲۸ شورای امنیت که در آن خواسته شده کمک‌های بشردوستانه به شکل کامل به غزه ارسال شوند، پایبند باشد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898943

دیگر خبرها

  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • روند تصویب برنامه ملّی گسترش انس عمومی با ادبیات کهن فارسی در شورای فرهنگی عمومی