Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به پنجم جمادی‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و افزود: بردباری و شکیبایی از ویژگی‌های مهم حضرت زینب (س) است و باید استقامت حضرت زینب (س) را در جامعه ترویج دهیم.

وی اظهار کرد: این بانوی بزرگوار به‌عنوان الگو در تمام ابعاد زندگی مطرح هستند و باید شخصیت والای این بانو در جامعه تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بابیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ویژه‌برنامه‌هایی را برای سالروز ولادت حضرت زینب (س)  برنامه‌ریزی کرده است، گفت: در این راستا تجلیل از مدافعان حرم، تجلیل از پرستاران، برگزاری گفتمان‌های دینی با محوریت ولایتمداری این بانوی بزرگوار و برگزاری برنامه ویژه در مساجدی که بنام حضرت زینب مزین هستند از برنامه های این سازمان است. 

مختاری نیا تأکید کرد: در شهرستان زنجان در  زینبیه اعظم، مسجد حضرت زینب (س) و هیئت‌های مذهبی که به نام  این بانوی بزرگوار مزین هستند مراسم جشن و سرور برگزار می‌شود. 

وی افزود:  بیش از ۲۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی شهرستان زنجان اعزام می‌شوند و جشن‌های مختلف در تمام مساجد محوری و مراکزی که روحانیون مستقر هستند برگزار می‌شود. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ابراز کرد: در این روز مبارک چهاربرنامه محوری ویژه با حضور مبلغین در مراکز و مساجد مختلف شهری و روستایی زنجان برگزار می‌شود. 

 مختاری نیا گفت: این بانوی بزرگوار الگوی مناسبی از تمام ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی برای بانوان هستند و امروز که دشمن با انواع ترفندها وارد عرصه شده نیاز است که ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار در جامعه تثبیت شود. 

 وی تصریح کرد: حضرت زینب (س) با تمام جان و دل از ولایت و ارزش  های دینی حمایت می‌کرد و در این میان بصیرت و ولایتمداری دو رکن اصلی زندگی آن بانوی بزرگوار بود که جوانان و بانوان این دو رکن مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 4504133

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی زنجان حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید محمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بدین شرح است:

برادر بزرگوار جناب محسن مهرعلیزاده درگذشت تاسف برانگیز بانوی مومن‌ پارسا و بزرگوار سرکار عذرا خانم لباف رحمه الله علیه همسر گرانقدر و باوفایتان را صمیمانه به جنابعالی و همه بستگان داغدار به ویژه عزیزان سید خانم و آقایان یاسر و علی تسلیت میگویم و از پیشگاه حضرت پروردگار و برای روان رنج کشیده ولی شکیبای آن فقید سعیده آمرزش و رحمت الهی و آرامش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت میکنم.

سید محمد خاتمی

۱۴۰۳/۱/۲۸

 

دیگر خبرها

  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • سید محمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت
  • طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • طرح ملی سفیران بصیرت در کرمان