Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:14:49 GMT

حریق مرگبار در پناهگاه زنان بی‌خانمان در بغداد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۵۳۹۷

حریق مرگبار در پناهگاه زنان بی‌خانمان در بغداد

پلیس عراق از کشته شدن چندین تن در پی وقوع آتش‌سوزی در یک پناهگاه زنان بی‌خانمان در بغداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد جهاد، سرهنگ دوم پلیس بغداد این حادثه را "خودکشی گروهی" ناشی از شورش زنانِ این سرپناه در روز گذشته (جمعه) خوانده است.

او وضعیت روانی بسیاری از زنان ساکن سرپناه "دارالظهور" بغداد را "پریشان" دانسته و اعلام کرده شورش این زنان منجر به وقوع آتش سوزی در این سرپناه و کشته شدن دست کم شش تن و زخمی شدن ۲۲ تن دیگر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند آمار قربانیان اعلام شده در این حادثه از سوی پلیس متناقض بوده است.

اما یکی دیگر از افسران پلیس منطقه "الرصافه" بغداد که این سرپناه در آن واقع شده است، اعلام کرده این آتش‌سوزی پس از درگیری‌های زنان ساکن "دارالظهور" در آشپزخانه آغاز شده است.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، این افسر پلیس که نخواسته نامش فاش شود، هم‌چنین اعلام کرده دو زن به دلیل جراحات ناشی از چاقو و هفت زن به دلیل آتش‌سوزی در این حادثه جان باخته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص شناسایی، جمع‌آوری و اسکان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان گفت: عوامل ناحیه طی برنامه‌ریزی انجام شده در روز‌های گذشته با همکاری یگان حفاظت منطقه، مسیل باقری را به طور کامل پاکسازی و برای اسکان آنان اقدامات لازم انجام شد.

کحالی افزود: تمامی معابر، لچکی‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها در سطح ناحیه به ویژه مسیل باقری، ورودی میدان شقایق، بوستان یاس و مصطفی خمینی در موقعیت‌هایی هستند که مورد بازدید و بررسی قرار گرفته و پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: گشت‌زنی عوامل اجرایی ناحیه به طور مداوم و روزانه انجام میگیرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه بی‌خانمان، کارتن خواب و یا متکدی با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون شیراز
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • اعلام هویت ضارب حمله مرگبار به مرکز خرید سیدنی
  • پاکسازی محل تجمعی کارتن‌خواب‌ها در مسیل باقری
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند