Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه دستیاران فرکی مشخص شدند، اظهار کرد: در حال حاضر فقط علی صالح نیا مربی بدنساز به تیم ما اضافه شده است و دستیاران فرکی هم در روز‌های آینده انتخاب می‌شوند تا کارشان را شروع کنند. همچنین حسین فرکی از روز چهارشنبه در تمرینات حضور داشت، اما از امروز کار خود را به طور رسمی شروع می‌کند

طهماسبی درباره وضعیت نقل و انتقالاتی پیکان تصریح کرد: فصل نقل و انتقالات از فردا به طور رسمی شروع می‌شود، اما فرکی هنوز بازیکنان مدنظرش را به باشگاه نداده است تا اقدامات لازم را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرکی قرار است بعد از بررسی نقاط ضعف تیم مشخص کند در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن داریم تا کار خود را در نقل و انتقالات شروع کنیم.

منتظر تصمیم فرکی درباره لیست مازاد هستیم 

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره لیست خروجی این تیم بیان کرد: فکر نمی‌کنم که لیست خروجی داشته باشیم، اما منتظر نظر نهایی فرکی هستیم تا در این باره تصمیم بگیریم.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی‌های اول تیم ملی برابر یمن و ویتنام آسان است، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و شاید اتفاقاتی رخ بدهد که همه ما شوک زده شویم. به هر حال امیدوارم تیم ملی اقتدارش در آسیا را حفظ کند و بعد از ۴۰ سال به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یابد.

قهرمانی در جام ملتهای آسیا سخت است 

کارشناس فوتبال درباره شانس تیم ملی فوتبال برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا سخت است چرا که همه تیم‌ها با تمام قوا در این مسابقات ظاهر می‌شوند، اما آرزوی همه ایرانی‌ها این است که تیم ملی کشورمان به قهرمانی دست یابد.

طهماسبی درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه تیم‌های ملی کره جنوبی، استرالیا و ژاپن مدعی قهرمانی هستند، گفت: هر مربی سبک خاص خود را دارد تا فشار را از تیم خود بردارد و کی روش هم از این امر مستثنا نیست. کی روش مربی باتجربه‌ای است و برای اینکه تیم ملی بدون فشار روانی و راحت پا به زمین مسابقه بگذارد این سخنان را مطرح کرده است.

سرپرست پیکان در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم در یکی، ۲ روز آینده تکمیل می‌شود تا آماده بازی‌های نیم فصل دوم شویم.

بیشتر بخوانید: 

 طهماسبی: فرکی شانس حضور در جمع خودروسازان را دارد

حضور نکونام در پیکان منتفی شد

از پست معنادار شفر و منتفی شدن حضور نکونام در پیکان تا وضعیت مبهم هافبک پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی ۲-۲ پیکان برابر هوادار اظهار داشت: به نظرم تیم ما خیلی بهتر شده و خیلی بهتر و بااعتمادبه‌نفس‌تر بازی می‌کنیم، ولی متاسفانه این بازی ۲-۰ عقب افتادیم. واقعا کار سختی است که ۲-۰ را ۲-۲ کرد اما بعد از ۲-۰ خیلی خوب بازی کردیم و ۳-۴ موقعیت داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. با این حال راضی کننده بود، چون نباختیم. وقتی شما با دو گل عقب میفتی و می‌توانی جبران کنی، به نظرم عالی است. البته به نظرم اگر بعد از ۲-۲ زور می‌زدیم، می‌توانستیم ببریم.

ویدئو: 330341

او در خصوص گلایه عنایتی از بازیکنان باتجربه پیکان عنوان کرد: صد درصد همین است و تیم را باید بازیکنان بزرگ تیم جمع کنند و به جوان‌ها روحیه بدهند و تجربیات‌شان را در اختیار آنها قرار بدهند، اما گاهی شرایط بازی طوری پیش می‌رود که این اتفاق رخ نمی‌دهد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست بازیکنان نیست. در هر صورت به نظرم این حرف کاملا درست است و در هر تیمی بزرگترها باید تیم را جمع کنند.

نریمان جهان در خصوص پاس گلی که در بازی امروز داد، گفت: من همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را بکنم. خدا را شکر این بازی توپ وارد دروازه شد، اما فکر می‌کنم در دو بازی قبل، ۶ تک به تک دادم که هیچکدام گل نشد. البته همیشه گفته‌ام که آمار صحبت می‌کند و آخر فصل کسی یادش نمی‌ماند که شما چند تک به تک داده‌ای.

وی در خصوص آماری که نشان می‌داد او جزو ده بازیکن برتر لیگ است، گفت: این آمار را هم دیدم و خدا را شکر این فصل توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم. انشالله از این به بعد هم بتوانم خوب باشم و جزو ده تا و در رده‌های بالاتر قرار بگیرم.

بازیکن پیکان در پایان درباره حامد پاکدل که پس از تعویض به رختکن رفت، گفت: مشکل خاصی نیست. دریافت گل باعث شد که ریتم بازی ما تغییر کند و اگر دقت کنید من دفاع راست و وینگر بازی می‌کردیم. وقتی عقب افتادیم مجبور شدند تغییر تاکتیک بدهند و به نظرم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. یک اتفاق عادی در فوتبال است و حتی شاید من هم در دقیقه ۲۰ تعویض شوم. همه به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

دیگر خبرها

  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی