Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین چهل سالگی انقلاب را تعقلی برای عبور از بحران اقتصادی دانست و گفت: بسیج بارها برای کمک به دولت طرح ارائه داده و آمادگی خود را اعلام کرده و طرح‌های کاملا عمیلاتی دارد.

به گزارش مهر وی افزود: در بخش‌هایی از دولت همکاری با بسیج شروع شده است اما متاسفانه تا حد مطلوب تعامل و همکاری فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکل‌گیری انقلاب با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی و بسیج مردمی، گفت: مردم بزرگترین سرمایه انقلاب هستند. از آیت‌الله نوری همدانی شنیدم که به خطبه ۵۵ نهج البلاغه استناد داشت که امیر مومنان(ع) به مالک اشتر فرمود مردم عمود دین هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: لنگرگاه دین خدا مردم هستند و اصلا بدون مردم انقلاب مفهومی ندارد و بقاء انقلاب بدون حضور مردم ممکن نیست.

غیب پرور در رابطه با محوری بودن نقش مردم در انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: یک رفتار صادقانه از طرف همه مسئولین که خود من هم جزء آنها هستم با مردم ضروری است و صداقت با مردم باید به گونه‌ای باشد که باور کنند ما خادم آنها هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: با خدمت و صداقت می‌توان سرمایه مردمی را حفظ کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از شعاردادن پرهیز کرد، گفت: باید مردم، مسئولین را در کنار خود ببینند؛ یکی از دلایل موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس این بود که مردم مسئولین را از خودشان و در کنار خود می‌دیدند.

غیب پرور تصریح کرد: باید تجربه همراهی با مردم را در دوران دفاع مقدس حفظ کنیم و ادامه دهیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار غیب پرور دولت بسیج صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد

مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 

اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.

او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.

سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم. 

او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است