Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: این شورا نقش مهمی در جهت گیری برنامه های توسعه استان دارد و باید تجسم عینی عنوان خود باشد، چرا که توسعه استان نیازمند بازنگری و تدوین برنامه ای مناسب برای تدام فعالیتهاست.
وی افزود: با توجه به توانمندی های استان، تعامل نهادها و دستگاه هایی از جمله دانشگاه، پارک علم و فناوری و اداره کل ارتباطات استان می تواند زمینه را برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه ها فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین اظهار امیدواری کرد که تصمیم های شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کارگروه های زیر مجموعه آن زمینه توسعه بیش از پیش و ایجاد فرصت های شغلی مناسب را در استان فراهم سازد.
استاندار یزد با یادآوری اینکه مبنای اصلی فعالیتها در استان بر اساس شاخص های حکمرانی خوب است، اظهار داشت: بسیاری از مسائل در حوزه های مختلف با بهره گیری از اصولی از جمله اثربخشی، شفافیت، پاسخگویی، مسئولیت پذیری، قانون مداری و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور رفع می شود و مسئولان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
طالبی همچنین تصریح کرد: باید از فعالیت هایی که بدون مصرف آب و آلایندگی محیط زیست، زمینه توسعه و ایجاد اشتغال در استان را فراهم می کنند، حمایت عملی شود.
در این نشست، نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در سال 1396 ارائه شد و نحوه توزیع اعتبارهای جرائم رانندگی و پیشنهادهای کارگروه تخصصی امور زیربنایی استان نیز به تصویب رسید.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 10 شهرستان دارد.
7532/ 6014/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایجاد اشتغال شاخص علم و فناوری قانون محیط زیست جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است

مرتضی موصلی در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری با بیان اینکه یکی از جهت‌گیری‌های کمیته امداد، توسعه انفاق و نیکوکاری و گسترش سنت‌های حسنه اسلامی است، گفت: یکی از بزرگترین برجستگی‌های استان فارس، نیکوکار بودن مردم استان و بی‌تفاوت نبودن نسبت به حال یکدیگر است و ما باید زمینه هم‌افزایی مردم و خیرین در این راه را فراهم کنیم.

او یکی از اهداف کمیته امداد در سال جاری را حرکت جمعی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در راستای شعار سال عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های ما در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

موصلی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگو‌های موفق در میان خیرین، یکی از کار‌هایی است که می‌تواند در زمینه ترویج کمک به نیازمندان موثر باشد، گفت: به‌عنوان مثال مجموعه‌ای را می‌شناسیم که بیش از ۴۰۰ مسکن را برای خانواده‌های نیازمند در دست احداث دارند، برخی موسسات از ظرفیت‌های خیرین استان فارسی خارج از کشور استفاده می‌کنند و بعضی دیگر هم در عرصه بین‌المللی فعالیت دارند که ما در تلاش هستیم تا از این الگو‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی، انقلابی و حاکمیتی است، گفت: کمیته امداد امام راحل بیش از چهار دهه است که در عرصه خدمتگزاری و فراهم کردن زمینه خدمت شایسته به خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند تلاش می‌کند و هدف اصلی کمیته بر توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلفِ اقتصادی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

موصلی در پایان به محور‌های پیشنهادی خود در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌ها پرداخت و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، توسعه کارکرد‌های کارآفرینی، احداث و یا خرید مسکن نیازمندان به خصوص با بهره‌گیری از ظرفیت نهضت ملی مسکن، کمک به تامین جهیزیه و تسهیل ازدواج، کمک به درمان بیماران صعب العلاج و زمین گیر، فراهم کردن زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و هم‌افزایی در تامین منابع قرض الحسنه، از جمله مهمترین مسائلی هستند که آنها را در کمیته امداد دنبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی