Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@17:29:39 GMT

توقف فروش آیفون 7 در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۸۸۶۸

توقف فروش آیفون 7 در آلمان

پس از صدور حکم دادگاهی در مونیخ آلمان بر علیه اپل این شرکت فروش آیفون های ۷ و ۸ را در وب سایت ها و فروشگاه های آلمانی خود متوقف کرده است.

به گزارش مهر، کوالکوم مدتهاست پرونده شکایت خود از اپل را در دادگاه های کشورهای مختلف پیگیری می کند و تا به حال در این زمینه در آلمان و چین به موفقیت هایی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت مدعی است اپل بدون کسب اجازه اطلاعات محرمانه مربوط به فناوری صرفه جویی در مصرف برق در گوشی های هوشمند را در اختیار اینتل رقیب آن قرار داده است.

در حال حاضر آلمانی ها هنوز می توانند آیفون های جدیدتر مانند آیفون ایکس آر، ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کنند اپل می گوید حکم صادره را  قبول ندارد و بر علیه آن تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد.

کوالکوم همچنین در تلاش است جلوی فروش آیفون های ۷ و ۸ را توسط فروشندگان ثالث در آلمان بگیرد. البته اپل با صدور بیانیه ای تصریح کرده که خرده فروشان دیگر در ۴۳۰۰ نقطه در آلمان کماکان می توانند به فروش آیفون ادامه دهند.

گفتنی است اپل نیز شکایت متقابلی را بر علیه کوالکوم در دادگاه مطرح کرده و این شرکت را به قیمت گذاری ناعادلانه برای تراشه‌های مودم خود متهم کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توقف فروش آیفون 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مشکلات پیش آمده به‌دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی پیامی از سوی «ACC»، فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام را متوقف کرد .

براساس این گزارش، مسافران مقصد امارات (دبی) پیش‌از عزیمت به فرودگاه امام اطلاعات پرواز مورد نظر را چک کنند؛ مسافران می‌توانند از طریق مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت کسب اطلاعات خود را دریافت کنند.

همچنین مسافران می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت پروازهای امارات (دبی) به «سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» یا از طریق تماس در تمام ساعات شبانه روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸, ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱, ۰۹۶۳۳۰ در جریان باشند.

‌بنا به این اعلامیه، علاوه بر پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی, بغداد و اربیل نیز امکان پرواز به کشور دبی را ندارند.

طبق آخرین اطلاعات، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دوبی را دارند.

کد خبر 6082191 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس