Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خانواده ها نقش بسزایی در تشویق فرزندان به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی دارند و باید مقدمات آشنایی بیشتر خانواده ها با آیین های این ورزش بیش از گذشته فراهم شود. آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین «علی اکبر ناطق نوری» در دیدار با مسوولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار موثری در جهت توسعه همگانی این رشته ملی که با آموزه‌های اخلاقی عجین شده صورت پذیرفته است، اما نباید مسوولین و خادمین این ورزش به همین اکتفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: شایسته است که دست اندرکاران این ورزش با تلاش مضاعف و کاری جهادی نسبت به جذب بیشتر اقشار مختلف جامعه که به این ورزش نیز علاقمند هستند، اقدام نمایند.
در این دیدار که امروز (شنبه) برگزار شد، مجتبی جوهری (رییس فدراسیون)، سیدعبدالله سجادی (نایب رییس فدراسیون)، احمد جعفرپور (پیشکسوت ورزش زورخانه ای و مشاور عالی فدراسیون)، یوسف طوقانی (عضو هیات رییسه فدراسیون) حضور داشتند که جوهری در ابتدای این دیدار گزارشی از چگونگی عملکرد فدراسیون در 2 سال اخیر ارائه کرد.
در پایان از حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری دعوت شد تا به عنوان یکی از پیشکسوتان این ورزش تاریخی در دومین دوره آیین ملی «پدران گود» که بهمن ماه جاری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مشهد مقدس (پایتخت معنوی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی) برگزار گردد، حضور یابند.ایرنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ورزش زور خانه ای ناطق نوری مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند