Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دیباجی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه فرارسیدن میلام امام رضا(ع) بهترین فرصت برای مرور زندگی شریف این امام هشتم شیعیان است، گفت: امام رضا(ع) در طول حیات خود،بسيار به مستمندان رسيدگى مى ‏كرد؛ به دادن صدقه به ويژه در شبهاى تار و به صورت پنهانى بسيار مبادرت مى ‏كرد و با خدمتگزارانش كنار يك سفره مى‏ نشست و غذا مى‏ خور و ساده زیستی ایشان باید الگویی برای شیعیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این امام عزیز، قرآن زياد تلاوت مى‏ كرد و با گفتارش دل كسى را نرنجانيد. سخن هيچ كس را ناتمام نمى‏ گذاشت و نمى‏ شكست. پاى خود را هنگام نشستن در حضور ديگران دراز نمى‏ كرد و در حضور ديگران همواره از ديوار فاصله داشت و هيچ گاه تكيه نزد.

حجت الاسلام دیباجی خاطر نشان کرد: امام رضا (ع) خوی نیکوی حلم و بردباری را از پدر بزرگوار خود امام کاظم (ع) به ارث برده بود و در برابر افراد جاهل و گستاخ با بردباری مواجه می شد.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان گفت: حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مانند دیگر پیشوایان معصوم علیهم السلام به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته و از هر گونه زشتی و پلیدی و رذایل اخلاقی منزه بود و در این راه گفتار و رفتارش الگو و سرمشق دیگران بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  اوقات شرعی در استان سمنان به این شرح است:

اذان صبح در سمنان ۳:۵۴
طلوع آفتاب ۵:۲۲
اذان ظهر ۱۱:۵۶
غروب آفتاب ۱۸:۳۱
اذان مغرب ۱۸:۴۹
نیمه شب شرعی ۲۳:۱۱

دیگر خبرها

  • کمینه و بیشینه دمایی بیست و هشتم فروردین در استان سمنان
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین در سمنان
  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم