Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:59:49 GMT

نگاه تبلیغاتی به پدیده نداریم/نام تیم تغییر می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۹۷۵۲

نگاه تبلیغاتی به پدیده نداریم/نام تیم تغییر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد حمیداوی ظهر شنبه در نشست خبری باشگاه پدیده در مشهد اظهارکرد: تا امروز سعی کرده ایم همه جلسات در خصوص خرید پدیده شفاف باشد و نگاه ما به این تیم تبلیغاتی نیست و تنها عشق و علاقه به ورزش سبب شد تا به دنبال باشگاه داری باشم. 

وی افزود: طبق توافق انجام شده با شرکت پدیده اجازه استفاده از نام «پدیده» را نخواهیم داشت و تا پایان نیم فصل دوم با عنوان پدیده شهر خودرو در لیگ حضور داریم که پیشنهاد من برای نام «پدیده هامان» است به دلیل گروه خودروسازی هامان اما اینکه هیات مدیره قبول کند مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیداوی گفت: برای این تیم برنامه ریزی ۳ تا ۱۰ ساله تدوین خواهد شد و در پدیده روی مدرسه فوتبال برنامه داریم و به  دنبال تنها زمین تمرین نیستیم بلکه می خواهیم کمپ وهتلینگ برای تیم های ورزشی داشته باشیم بنابراین از نیازمند حمایت مسئولین برای زیرساخت های ورزشی استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده اردوی بازیکنان پدیده را درامارات و ترکیه برگزار خواهیم کرد و تسویه حساب بازیکنان را طبق تعهدمان به ۵۰ درصد قرار داد خواهیم رساند.یکشنبه نشستی با وکیل سوبا خواهد داشت وامیدواریم پرونده سوبا حل شود. 

حمیداوی تصریح کرد: دست یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن باز یده و می تواند برای نیم فصل بازیکن جذب کند. 

وی در خصوص انگیزه خود از خرید پدیده نیز بیان کرد: من  سال ۷۴ دروازه بان تیم ملی  نوجوانان بودم و با فوتبال غریبه نیستم و در سال ۹۲ نیزعضو هیات مدیره نساجی بودم و ابتدا قرار بود تیم پرسپولیس مشهد رفتم را بخریم که متوجه شدیم این تیم به همدان رفته و پس از مشورت با هیئت فوتبال خراسان به سراغ پدیده رفتیم.

کد خبر 4504589

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده لیگ برتر فوتبال ایران مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم

ایسنا/خوزستان مهاجم تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای اعتبار خودمان و فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم و به دنبال شگفتی سازی در جام‌حذفی هستیم.

احسان علوان زاده، مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه بازی فینال آسیا هم دارد و در ذهن هواداران سرخ پوش با ضربه برگردان در فینال آسیا در اذهان باقی مانده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال ملاثانی پیش از بازی با سپاهان در یک هشتم‌جام حذفی، اظهارکرد: ابتدا باید درخصوص بازی مقابل فجر بگویم که به صورت عجیبی لغو شدـ ما بازیکنان آماده بازی بودیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و ساعت چهار به سمت ورزشگاه غدیر رفتیم که دیدیم در بسته است. ولی امیدوار بودیم همانند دفعات گذشته درب را باز کنند ولی پس از گذشت سه ساعت این اتفاق رخ نداد و در حالی که همگی شوکه شده بودیم بازی لغو شد و به خانه‌هایمان برگشتیم، امیدوار هستیم این بازی تکرار شود تا نتیجه در زمین رقم بخورد. برای اولین بار بود که تمامی بازیکنان در اختیار کادرفنی بودند.

او در خصوص بازی حساس مقابل سپاهان، بیان کرد: خدا را شکر با تمرینات منظمی که زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم آماده بازی مقابل سپاهان هستیم. سپاهان یک تیم پر قدرت و با بازیکنان ملی است که دوندگی بالایی دارند و در تمامی خطوط بسیار قوی هستند و با مصدومیت چند بازیکن هم باز هم سپاهان قدرتمند است.

علوان زاده گفت: تیم ما هم با انگیزه فراوان پا به این مسابقه خواهیم گذاشت و می‌خواهیم خود را به فوتبال ایران ثابت کنیم، تمامی بازیکنان ما خوزستانی هستند و بدون شک در روز جمعه یک بازی بسیار زیبا را به نمایش خواهیم گذاشت. گر چه به دنبال برد مقابل سپاهان هستیم ولی اولویت ما ارائه یک فوتبال زیبا و روی زمین است. چون این بازی پخش مستقیم می‌شود، می‌خواهیم از اعتبار لیگ دسته اول دفاع کنیم و تک تک بچه‌ها انگیزه فراوانی دارند که خود را نشان دهند، چون جام حذفی یک‌پل سریع برای دیده شدن بازیکن است و به راحتی می‌تواند با یک عملکرد خوب در یک بازی سال بعد به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

او ادامه داد: در سال‌های قبل در رقابت‌های جام حذفی شاهد شگفتی‌هایی بودیم و خود من زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم مقابل تیم قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردیم و حذف شدیم. پس با تمام انرژی و شادابی مقابل سپاهان حاضر می‌شویم و به دنبال شگفتی و اثبات خودمان هستیم. همان‌طور که شگفتی برای تیم ها رقم‌می‌خورد بازیکنانی بودند از جمله همین کاپیتان تیم سپاهان محمد کریمی که در بازی جام حذفی خونه به خونه با استقلال تهران چهره شد و فصل بعد هم او و روح الله باقری و محمد قاسمی نژاد به لیگ برتر رفتند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: ما هم بازیکنان نامدار و با تجربه بسیاری داریم از جمله علی حمودی، احمد جبوری، میثم شاهمکوند، میلاد پاک پرور، محمد اهل شاخه، امید خالدی، وحید نامداری، دانیال مومنی، امید صیدالی، علی فاتح و.. و در کنار باتجربه‌هایمان چند بازیکن جوان و جویای نام از جمله امین مروانی، رضا آنتیک، احمد جنادله، مرصاد و مهیار زارع که درصدد خودنمایی در این بازی بزرگ هستند.

وی در خصوص آمادگی خود افزود: خود من پس از چندین هفته که مصدومیت داشتم از هفته قبل آماده مسابقات شدم. در این فصل توانستم ۵ گل ۳ پاس گل و یک پنالتی برای تیمم به ثبت برسانم و با یک روحیه بالا برای شکست سپاهان وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم