Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا چندین رقیب جدی دارد. ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیداری که با فرشاد احمدزاده بازیکن پیشین پرسپولیس داشت، گفت: فرشاد روز گذشته به مغازه من آمد و در مورد اتفاقات گذشته عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد روی من را بوسید و من هم به احمدزاده گفتم که تو را مثل پسرم دوست دارم و بهتر است که همیشه احترام بزرگترت را نگه داری. احمدزاده زمانی هم که در پرسپولیس بازی می‌کرد بازیکن زحمتکشی بود و من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که به این بازیکن توهین نکنند.

وی درباره اینکه آیا تصور می‌کرد برانکو تصمیم به کنار گذاشتن گادوین منشا بگیرد، تأکید کرد: فکر نمی‌کردم برانکو منشا را کنار بگذارد، شاید منشا می‌توانست باز هم برای پرسپولیس بازی کند، ولی ما باید به تصمیم سرمربی تیم در این زمینه احترام بگذاریم، چون برانکو سرمربی تیم است و بهترین تصمیم‌گیرنده.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و روند آماده‌سازی تیم ملی هم در این مدت به خوبی پیش رفته است. فدراسیون هم تلاش کرد تا بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهد و همه چیز مهیاست تا در این جام نمایش خوبی داشته باشیم.

علی کریمی: تیم ملی قهرمان شود آن را به نام ایران ثبت می‌کنند نه کی‌روش/ تیم اول آسیا نباید قهرمان شود؟!/ نیازی به دعوت کسی ندارم!اصغر شرفی: کی‌روش از تاپ‌های مربیگری دنیاست اما نتوانستیم از او استفاده کنیم/ در جام ملت‌ها تیم ضعیف وجود ندارد

 

پیوس در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران می‌تواند بعد از چهار دهه قهرمان آسیا شود؟»، خاطر نشان کرد: با حرف زدن که نمی‌توان چیزی را ثابت کرد. ما سال‌هاست که قهرمان نشدیم و حالا باید بعد از 40 سال جام را به ایران بیاوریم. ما تیم خوبی داریم، ولی تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند.

وی افزود: ایران برای قهرمان شدن فقط یک رقیب ندارد. جدا از کره جنوبی، ژاپن و استرالیا، چند تیم دیگر مثل امارات، قطر، ژاپن، ازبکستان و ... هم پیشرفت کرده‌اند و این کار تیم ملی را سخت می‌کند. البته ما هم یکی از قدرت‌های اصلی در فوتبال آسیا هستیم و خیلی‌ها انتظار دارند که ایران در این دوره قهرمان شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت خط حمله تیم ملی نیز عنوان کرد: ایران در همه پُست‌ها بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد که این کار را برای کادر فنی راحت می‌کند. ما در خط حمله هم مهاجمان فوق‌العاده‌ای داریم که هر کدام خصوصیات خوبی دارند، امیدوارم در جام ملت‌ها تهاجمی بازی کنیم تا بیشتر از پتانسیل مهاجمان خوبی که داریم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید