Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لابه‌لای اخبار بین‌الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می‌تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست‌چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.

پوستری که پیشتر در صفحه ترامپ منتشر شده بود، روز دوم ژانویه 2019 روی میز هیأت دولت آمریکا قرار داشت. مراسم آغازبکار رئیس‌جمهور جدید برزیل، بولسونارو در برازیلیا پنج هفته تلاش برای برداشت و جاگذاری قندیل‌ها در ایالت یوتا ستون‌نوشته‌ مکزیکی‌ها روی دیواری که مرز این کشور با ایالات متحده را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قرار جلیقه‌زردها برای تداوم راهپیمایی در سال جدید از این شنبه مراسم تحلیف نمایندگان کنگره آمریکا آغاز دو سال پرتنش برای ترامپ با ریاست دموکرات‌ها بر مجلس نمایندگان آمریکا. اینها که در کنار نانسی پلوسی رئیس جدید مجلس قرار دارند، فرزندان و نوادگان اعضای کنگره هستند. یکی از نمایندگان حزب دموکرات همراه با فرزندش در افتتاحیه مجلس نمایندگان آرامش در شهر منبج در سی و چند کیلومتری مرز سوریه و ترکیه همزمان با خروج نیروهای آمریکایی و البته حضور پررنگ‌تر نیروهای ترک نیایش در تابوت،‌ رسمی در تایلند که به معنای تولد دوباره است. هجوم خبرنگاران به سمت مارتین فایولو نامزد منتقد دولت در انتخابات جمهوری دموکراتیک کنگو پس از جلسه با سایر نامزدها زنی در کینشاسا پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو رأی خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌نویسد و شاید به این می‌اندیشد که حکومت کابیلا پس از حدود 18 سال پایان می‌پذیرد؟ طوفان خاک سرخ در استرالیا فرود اولین ماه‌پیمای چینی در آن سوی کره ماه اندازه‌گیری یک لاک‌پشت بزرگ در اکواریوم ساحلی واقع در آلمان اعلام آمادگی الیزابت وارن، سناتور دموکرات از ماساچوست برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری که تبلیغات رسمی آن از اواخر سال جدید میلادی آغاز خواهد شد. اعتراض در شهرهای مختلف هند نسبت به حضور دو زن در معبد سابارامیلا مرگ سه نفر بر اثر تیراندازی در یک باشگاه بولینگ واقع در کالیفرنیا سقوط حدود 270 کانتینر از یک کشتی باری با پرچم پاناما در نزدیکی ساحل آلمان در دریای شمال سوختن یک خودرو در آتش جوگیری جشن سال نو میلادی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا اکثریت دموکرات الیزابت وارن انتخابات ریاست جمهوری بولسونارو تحریم ایران جمهوری دموکراتیک کنگو خروج آمریکا از سوریه کنگره امریکا معبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر