Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:05:26 GMT

سرنوشت شوم 120 زن و مرد در پیست اسکی سپیدان !

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۰۷۲۱

رکنا: رئیس اورژانس فارس اعلام کرد که ۱۲۰ نفر حین تفریح و استفاده از اسکی و تیوب در پیست اسکی سپیدان دچار مصدومیت شدند.

به گزارش رکنا، محمد جواد مرادیان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: روزگذشته در این منطقه ۱۲۰ نفر دچار مصدومیت شدند که ۱۰۹ نفر از مصدومان به شکل سرپایی مداوا و ۱۱ نفر توسط آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از عملیات پرواز بالگرد اورژانس برای نجات یک کوهنورد در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و افزود: متاسفانه قبل از رسیدن تیم‌های امدادی این کوهنورد جان خود را از دست داده بود و تلاش‌ها برای نجات وی بی اثر بود.

مرادیان از آمادگی تمامی پایگاه‌های امدادی شهرستان سپیدان و شیراز خبر داد و افزود: یک دستگاه اتوبوس امبولانس و ۴ دستگاه خودرو آمبولانس در این محل جهت ارائه خدمات درمانی به مسافران مستقر است.

رئیس اورژانس فارس با بیان اینکه یکی از خطرات عمده تیوب سواری در برف، آسیب به ستون فقرات است، تاکید کرد: با توجه به خطرات جدی تیوپ سواری، متاسفانه افراد با بی توجهی به این موضوع، با ظاهری شاد، غافل از خطرات این تفریح، با سوارشدن بر تیوب‌های بادی، با جان و آینده خود بازی می‌کنند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در ۸۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن مستاجر مورد تجاوز پسر صاحب خانه قرار گرفت+عکس افزایش حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ رشید آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قباحت دختران و پسران در یک کنسرت قانونی جنجالی شد / دادستان واکنش نشان داد دادستان اردبیل: پوری حسینی بابت خرید مجتمع گوشت اردبیل بدهکار است سقوط خودرو شاسی بلند به رودخانه بر اثر بی احتیاطی یک راننده دیگر + فیلم سرنوشت این زن مشهدی اشک ماموران پلیس را در آورد ! عباس راکی مراسم تست گیری داوران فوتبال را به هم ریخت ! انتشار عکس زن و مردی که وحشت آفرین خیابان های تهران بودند! + جزییات عروس و داماد بعد از بریدن کیک عروسی فوری با پلیس تماس گرفتند !+عکس فیلم واق واق کردن یک مرد پس از حمله سگ هار به او + جزئیات قتل زن جوان به دست مرد روانی در منطقه شهران سلطان بانوی میلیاردر قماربازان ایران فرار کرد ! احسان 34 ساله را می شناسید؟! / او در جردن وام های شومی می داد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی اخبار حوادث اسکی زن و مرد اورژانس تیوب پیست عکس فیلم تهران زن پسر وحشتناک مادر مرد دستگیر شد جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اسکی اسنوبرد مارپیچ کوچک و اردوی مشترک اسکی اسنوبرد ایران با روسیه در پیست اسکی توچال برگزار شد.   در پایان بخش مسابقه این رقابت‌ها در بخش آقایان؛ دمیتری کارلاگاچف، کنستانتین ساینکوف و ایلیا خورتین از روسیه اول تا سوم شدند.   در بخش بانوان هم قهرمان جهان سوفیانادرشینا، اولگا نایدیاکینا از روسیه اول و دوم و شیما یارخواه از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.   این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و جایگاه‌های کسب شده در آن موجب ارتقا رده بندی جهانی اسکی بازان می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم)
  • جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (ببینید)
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران