Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی منصوب شد.

به گزارش فارس، وزیر کشور در حکم صادره، بنا به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی، مهدی محمودی را به سمت مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور، رسیدگی و نظارت به کلیه امور اتباع و مهاجرین خارجی، جمع آوری اطلاعات، آمار و مشخصات افراد یاد شده و به روز بودن آن، بررسی و ارائه راهکارهای لازم به منظور جلوگیری از ورود غیر مجاز، اشتغال و اقامت غیر مجاز اتباع خارجی، پیگیری موارد مربوط به کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی از جمله مواردی است که برنامه ریزی هدفمند، کارآمد و مبتنی بر اصول مدیرکل جدید امور اتباع و مهاجرین خارجی در مورد آن ضروری اعلام شده و اهتمام و تلاش نسبت به اجرایی شدن آن مطالبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مهدی محمودی که پیش از این فرماندهی انتظامی استان قزوین را بر عهده داشت، دارای مدرک دکتری در مدیریت راهبردی است و ریاست پلیس دیپلماتیک از دیگر سوابق قبلی خدمتی وی است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی

ایلنا نوشت: در حالی که احمد وحیدی وزیر کشور ایران در قالب هیاتی به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز در پاستور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه از دو کشور پاکستان و سریلانکا خواستار بازداشت وی شد.

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز