Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌ های رئیس جمهوری این کشور در هشتمین شنبه سیاه متوالی و نیز اولین شنبه سیاه در سال نو میلادی در پاریس با پلیس درگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، معترضان به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌ های دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه زردها امروز شنبه در هشتمین شنبه سیاه متوالی و نیز اولین شنبه سیاه در سال نو میلادی در سراسر فرانسه به خیابان ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری از درگیری شدید پلیس با معترضان در پاریس خبر دادند.

رسانه های خبری هم اکنون به پوشش درگیری شدید میان پلیس فرانسه با معترضان خشمگین به سیاست های دولت این کشور در پاریس پرداخته اند.

به گزارش اکسپرس، سخنگوی دولت فرانسه معترضان را متهم کرده است که به دنبال سرنگونی دولت ماکرون هستند.

شمار معترضان در خیابان «شانزه‌ لیزه» و اطراف «طاق پیروزی» افزایش یافته است و جلیقه زردها شعار «ماکرون استعفا بده» را سر می دهند.

شهر «روان» واقع در شمال غرب فرانسه نیز صحنه درگیری پلیس با معترضان خشمگین است به نحوی که پلیس شماری از آن ها را بازداشت کرده است.

اسپوتنیک هم اکنون در گزارشی اعلام کرد: پلیس در پاریس پایتخت فرانسه از باتوم و گاز اشک آور برای مقابله با معترضان استفاده کرده است.

در تصاویر مخابره شده توسط رسانه هائی که در حال پوشش زنده این اعتراضات هستند، برخورد شدید پلیس باجلیقه زردها در پاریس مشهود است.

خبرگزاری فرانسه نیز هم اکنون در خبری فوری اعلام کرد: معترضان در پاریس پایتخت فرانسه برای مقابله با برخورد شدید پلیس به پرتاب بطری و سنگ به سوی نیروهای سرکوبگر می پردازند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تلاش برای بازداشت افرادی که احتمالاً مرتبط به این فرد مهاجم بوده‌اند.

ساعتی پیش یک خبرگزاری غربی از حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر داد.

رویترز در این باره گزارش داده بود که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

کد خبر 6082686 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند