Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید پس از تساوی برابر ویارئال، به دنبال یک برد خانگی آسان است.

طرفداری- در هجدهمین هفته لالیگا، رئال مادرید پذیرای رئال سوسیداد خواهد بود. نگاهی داریم به آمار، ارقام و اطلاعات این دیدار:

تاریخ زمان مکان یکشنبه، شانزدهم دی 1397 21:00 به وقت تهران سانتیاگو برنابئو، مادرید

بررسی وضعیت دو تیم

رئال مادرید در لالیگا فصل چندان جالبی را سپری نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولاری توانسته بود تا حدی ناکامی های لوپتگی و فاصله با بارسلونا را در جدول جبران کند اما تساوی برابر ویارئال در یک بازی نسبتا ضعیف، باعث شد تا از رئال مادرید انتقادات زیادی انجام شود چراکه فاصله آن ها با بارسلونا در صدرجدول به هفت امتیاز رسید. رئال مادرید اگر می خواهد که بحران جدیدی را در فصل تجربه نکند، باید در خانه برابر حریف بحران زده اش، رئال سوسیداد، برنده شود. در صورت لغزش سویا، تیم سوم جدول، رئال مادرید می تواند با کسب پیروزی به رده سوم برسد . رئال سوسیداد نیز فصل خوبی را سپری نمی کند و آن ها با چهار شکست متوالی در چهار بازی اخیر خود، در رده پانزدهم جدول هستند و خطر سقوط را حس می کنند. سوسیداد در صورت شکست و پیروزی تیم های پایین تر از خود، ممکن است حتی تا رده هجدهم سقوط کنند اما شگفتی سازی و کسب پیروزی، می تواند آن ها را از منطقه سقوط دور کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

رئال مادرید (3-3-4): کورتوا| کارواخال، راموس، واران، مارسلو| کروس، کاسمیرو، مودریچ| ایسکو، بنزما، لوکاس وازکز

رئال سوسیداد (1-3-2-4): رولی| الوستوندو، دیگو یورنته، مورنو، زالدوا| ایارامندی، زوبلدیا| یانوزای، زوروتوزا، اویارزابال| ویلیان ژوزه

غایبان دو تیم

رئال مادرید: گرت بیل، مارکو آسنسیو، مارکوس یورنته، ماریانو (مصدوم)

رئال سوسیداد: مرکوئلانز، کوین رودریگز، گوروسابل، آنخل مویا (مصدوم) تئو هرناندز (وجود بند قرارداد)

وضعیت دو تیم در جدول رده باشگاه برد مساوی باخت گل زده گل خورده  تفاضل گل امتیاز 4 رئال مادرید 9 3 5 26 21 5 30 15 رئال سوسیداد 5 4 8 18 20 2- 19 رویارویی های پیشین دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه آمار تیم بهترین نمره بهترین گلزن بهترین پاسور گل رئال مادرید کریم بنزما (7.15) کریم بنزما (7) بیل، بنزما، مودریچ (2) رئال سوسیداد گورکا الوستوندو (7.02) میکل اویارزابال (5) عدنان یانوزای (2) نکات آماری

رئال مادرید در هشت بازی خانگی اخیر خود برابر سوسیداد حداقل سه گل زده است.

رئال مادرید در نه بازی خانگی اخیر خود برابر سوسیداد پیروز شده است.

رئال مادرید در هشت بازی از ده بازی خانگی خود در لالیگا پیروز شده است.

رئال سوسیداد در چهار بازی اخیر خود در لالیگا باخته است.

رئال سوسیداد در چهار بازی اخیر خود با یک اختلاف گل باخته است.

رئال مادرید در پنج دیدار از شش دیدار اخیر خود کلین شیت کرده است.

پیش بینی هو اسکورد رئال مادرید 2-1 رئال سوسیداد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ

آنچلوتی در پایان بازی رفت گفت که اگر تیمش در بازی برگشت نیز مثل بازی رفت بازی کند، شانس صعود دارد. البته آنچلوتی مجبور است که در بازی برگشت، یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش داشته باشد. در حقیقت اورلین شوامنی به علت سه کارته شدن و محرومیت، بازی برگشت را از دست می‌دهد. گمانه زنی‌ها در مورد زوج رودیگر در بازی برگشت زیاد بود، اما به نظر می‌رسد که آنچلوتی انتخاب خود را داشته است. در واقع ناچو فرناندز در بازی برگشت قرار است که در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد و زوج رودیگر شود.

کاپیتان رئال مادرید در آخرین ماه‌های قراردادش با رئال مادرید به سر می‌برد. ناچو فصل خوبی نداشته و شوامنی در پست غیرتخصصی، جای او را در ترکیب گرفته است. با این وجود این مدافع در بازی رئال مادرید و مایورکا توانست نمایش خوبی داشته باشد تا تردید‌ها رفع شود. ادر میلیتائو دیگر گزینه رئال مادرید است که البته به تازگی بعد از هشت ماه از مصدومیت برگشته و در دو بازی اخیرش فقط پنج دقیقه بازی کرده و دلیلی برای ریسک کردن روی او وجود نخواهد داشت. میلیتائو فعلا می‌تواند تمرکزش را روی ریکاوری برای بازی نیمه نهایی احتمالی (در صورت صعود رئال مادرید) بگذارد. 

رئال مادرید و منچسترسیتی چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد به مصاف همدیگر می‌روند. به جز حضور ناچو به جای شوامنی، احتمالا رئال مادرید همان ترکیب بازی رفت با حضور لونین، کارواخال، رودیگر، مندی، والورده، کاماوینگا، کروس، بلینگام، رودریگو و وینیسیوس را تکرار خواهد کرد.

منبع: فوتبالی

tags # رئال مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • گواردیولا پس از شکست مقابل رئال مادرید علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد بازی دفاعی حریف ندارد! (زیرنویس فارسی)
  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ