Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند شنبه‌شب در نشست هماهنگی تامین آب شرب استان بوشهر اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز در نقاط مختلف استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی بر لزوم تسریع در راه‌اندازی چاه‌های مورد نیاز برای تامین آب در دشتستان و تزریق نقدینگی مورد نیاز تاکید کرد و ادامه داد: در زمینه راه‌اندازی آبشیرین‌کن عسلویه نیز جانمایی در سریع‌ترین زمان انجام شده و عملیات اجرایی آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرای عملیات ساخت تاسیسات آبشیرین‌کن بوشهر، برازجان و دیگر نقاط شد و بیان کرد: مدیران آب و فاضلاب استان بوشهر با جدیت پیگیری اجرای طرح‌ها باشند.

وی اضافه کرد: به مردم وعده داده‌ایم که مشکلات آب حل می‌شود و در این راستا باید با اجرای طرح‌های مختلف آبرسانی، این وعده‌ها عمل شود تا بتوانیم در موعد مقرر این تاسیسات را به بهره‌برداری برسانیم.

گراوند خواستار اجرای طرح تعادل‌بخشی در دشتستان شد و بیان کرد: باید زمان‌بندی ساخت آبشیرین‌کن دالکی، وحدتیه، آب‌پخش و . . . به گونه‌ای باشد که در سریع‌ترین زمان وارد مدار شوند.

وی بر لزوم برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز در همه نقاط استان تاکید کرد و افزود: متاسفانه در برخی مناطق از خط لوله اصلی برداشت غیرمجاز می‌شود که باید هرچه سریع‌تر با متخلفین برخورد شده و این انشعابات قطع شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: قطع این میزان برداشت غیرمجاز می‌تواند کمک خوبی به تامین بخشی از آب مورد نیاز استان باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای تامین آب و کاهش هدررفت و برداشت غیرمجاز آب استفاده شود.

وی با بیان اینکه هیچکس حق ندارد با انشعاب غیرمجاز از آب شرب برای کشاورزی و دیگر مصارف استفاده کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که برخورد قاطع با این تخلفات در برداشت غیرمجاز انجام نشود، نوعی ظلم به مردم خواهد بود.

گراوند خواستار تسریع در اجرای طرح‌های شبکه دالکی و ح چاه‌های منطقه خائیز شد و افزود: در شهرها نیز برخی انشعابات غیرمجاز وجود دارد که باید با تعامل با دستگاه قضایی در زمینه برخورد با این موارد اقدام شود.

وی با تقدیر از نگاه ویژه رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر برای برخورد با متخلفین، تاکید کرد: دادگستری استان بوشهر همانگونه که در گذشته در این زمینه همکاری داشته است، باز هم شاهد همکاری و مشارکت ویژه در این راستا خواهیم بود.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرای خط انتقال آب شرب در شهرستان عسلویه شد و گفت: نصب وسایل اندازه‌گیری در ورودی شهرها و روستاها نیز از دیگر مواردی است که باید با جدیت در دستور کار باشد.

کد خبر 4504804

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از حوزه‌های قضایی سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: اجازه هیچ گونه سوء استفاده و تخلف در حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز، تخریب محیط زیست و منابع طبیعی و کوه خواری در استان را نخواهیم داد و برخورد دستگاه قضایی مازندران با متخلفان، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

او افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های دولتی مرتبط باید به وظایف قانونی خود در خصوص حفظ محیط زیست، حراست از منابع طبیعی و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز به بهترین شکل ممکن عمل نموده و قبل از ارتکاب جرم از وقوع آن پیشگیری کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: روسا و دادستان‌های سراسر استان در مسیر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه، مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و مقابله با تجاوز به حریم رودخانه ها، در کنار مدیران استان خواهند بود، اما در صورت ترک فعل و تخطی از انجام وظایف محوله و فراهم نمودن زمینه تخلف، برخورد دستگاه قضایی با مدیران متخلف، قاطع و جدی خواهد بود.

پوریانی بر احقاق حقوق مردم و حفظ حقوق بیت المال نیز تاکید کرد و افزود: در هر نقطه‌ای از استان اگر احساس شود، اقدامات افراد با حقوق عامه و حفظ بیت المال منافات داشته و تخریب زیست محیطی، آسیب به منابع طبیعی یا تغییر کاربری غیرمجاز را موجب شده است، قطعاً با مجرمین و متخلفین برخورد جدی، قاطع، سریع و قانونی خواهد

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه