Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@17:12:50 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در نیمه دی‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۲۶۰۰

قیمت طلا، سکه و ارز در نیمه دی‌ماه

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در لحظه انتشار این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم  سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به آخرین روز معاملاتی که صورت گرفته با افزایش همراه بوده است.

قیمت نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که  هر اونس جهانی طلا افزایش قیمت داشته و به ۱۲۸۵ دلار رسیده است.

در بازار ارز نیز بانک‌ها نرخ خرید دلار را افزایش دادند و به حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان رساندند. همچنین نرخ خرید یورو نیز در بانک‌ها نسبت به روز چهارشنبه با افزایش همراه بود و به ۱۱ هزار و ۹۶۶ تومان رسیده است.

هر پوند انگلیس در بانک‌ها با کاهش حدود ۱۲۰ تومانی ۱۳ هزار و ۳۷۱ تومان خریده شد.

نرخ ارز مسافرتی در بانک ها ۱۲ هزار و ۴۴۶ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک عامل و بانک مرکزی حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان به دست متقاضیان رسید.

همچنین امروز هر لیر ترکیه ۱۹۳۰ تومان، درهم امارات ۲۸۸۰ تومان و پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: طلا سکه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا در این کشورها ارزان است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته می‌گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می‌کند. با این حال، وقتی از خرید طلا صحبت می‌شود، همه کشورها برابر نیستند و برخی ارزان ترین کشورها برای خرید طلا به‌شمار می‌روند.

قیمت طلا از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و ممکن است بتوانید معامله بهتری برای خرید طلا در کشور دیگری داشته باشید. با این حال، باید توجه داشت که قیمت این فلزات گرانبها به طور مداوم در حال تغییر است و این اطلاعات در زمان انتشار دقیق است و بیشتر به عنوان یک راهنمای مرجع عمومی است. قیمت‌ها می‌تواند در زمان با توجه به عرضه و تقاضا و ثبات اقتصادی متفاوت باشد.

طبق گزارش فوربس، کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارند که از نظر قیمت طلا ارزان به حساب می‌آیند. در حال حاضر، انتخاب‌های شماره یک و دو محبوب در بین مصرف‌کنندگان، هنگ‌کنگ و دبی هستند. سوئیس، مکزیک و عربستان سعودی نیز به فرآیند ارزان قیمت طلا معروف هستند.

 هنگ‌کنگ؛ کشوری که ارزان‌ترین طلای جهان را دارد و بانک‌ها در آنجا فراوان هستند.

امارات‌متحده عربی؛ طلا را می‌توان در امارات از منابع مختلف از جمله جواهرفروشی، بانک‌ها و فروشندگان آنلاین خریداری کرد.

عربستان سعودی؛ طلا را می‌توان در عربستان سعودی از منابع مختلفی از جمله جواهرات، بانک‌ها و بازارهای طلا خریداری کرد. ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا معمولا از جواهرفروشان است که اغلب قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بانک‌ها یا بازارهای طلا ارائه می‌دهند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که یک معامله خوب انجام می‌دهید.

سوئیس؛ طلا را می‌توان در سوئیس از منابع مختلف از جمله بانک‌ها، جواهر فروشان و فروشندگان آنلاین خریداری کرد. با این حال، ارزان‌ترین راه برای خرید طلا اغلب از طریق فروشندگان آنلاین است که شمش یا سکه می‌ فروشند.

اتریش؛ طلا را می‌توان در تعدادی از مکان‌ها در اتریش از جمله بانک‌ها، موسسات مالی و جواهرات فروشی‌ها خریداری کرد. ارزان‌ترین راه برای خرید طلا معمولا از طریق بانک است.

سنگاپور؛ طلا را می‌توان از بانک‌ها یا دلال‌ها خرید. البته طلا را می‌توان به صورت آنلاین اما با قیمت بالاتر خریداری کرد.

 هند؛ کشوری غنی از ذخایر طلاست. در واقع، این کشور دومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان است. طلا را می‌توان در هند از طریق جواهرات فروشی‌ها، بانک‌ها و سایر فروشندگان خریداری کرد.

رایج‌ترین شکل طلایی که هندی‌ها خریداری می‌کنند، جواهرات است. جواهرات در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف متناسب با هر بودجه ای در دسترس هستند.

بر اساس گزارش لایف، دسترسی آسان به طلا، مالیات و هزینه‌های کمتر و بازار رقابتی به این کشورها کمک می‌کند تا قیمت‌های خود را پایین نگه دارند.

منابع خرید طلا در خارج از کشور
منابع: منابع زیادی برای خرید طلا در بازار هر کشوری وجود دارد. اکثر کشورها گزینه‌های قابل اعتماد را دارند.

بانک‌ها: بانک‌های سوئیس، اتریش، عربستان سعودی و هنگ‌کنگ طلا می‌فروشند و معاملات عالی نیز ارائه می‌دهند. معمولاً ضریب اعتماد نزد بانک‌ها بیشتر است.

فروشندگان آنلاین و آفلاین: برخی از فروشندگان نیز معاملات بسیار خوبی برای خرید طلا ارائه می‌دهند و ممکن است گزینه‌های مختلفی داشته باشند.

نکاتی برای خرید طلا در سطح بین‌المللی
همانطور که خرید طلای ارزان‌قیمت وسوسه انگیز است، مهم است که هنگام خرید آن از خارج احتیاط کنید و با قوانین و مقررات مربوط به خرید و حمل طلا از کشور مورد نظر آشنا شوید.

همچنین، در مورد هزینه‌های گمرکی و سایر هزینه‌هایی که ممکن است در مرحله حمل‌ونقل اخذ شود، اطلاعات کسب کنید. به خاطر داشته باشید که نرخ‌های فعلی ارز بر قیمت طلا تاثیر دارد.

خرید طلا از منابعی که قابل اعتماد هستند و در بازار معتبر هستند نیز مهم است.

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • بازار برنج؛ از چالش تخصیص تا افزایش قیمت داخلی
  • حراج سکه قیمت آن را نزولی خواهد کرد؟