Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:34:16 GMT

حدود 4000 ماموریت توسط اورژانس 115 بوکان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۲۷۵۹

حدود 4000 ماموریت توسط اورژانس 115 بوکان انجام شد

مهاباد- ایرنا- مسوول مرکز فوریت های پزشکی بوکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، سه هزار و 949 ماموریت مختلف توسط نیروهای پایگاه های امدادی این مرکز در این شهرستان انجام شده است.

سید طاها قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، یکهزار و 534 مورد مربوط به انتقال مصدومان سوانح رانندگی درون و برون شهری این شهرستان و بقیه شامل ماموریت های متفرقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تعداد ماموریت های مربوط به سوانح رانندگی این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل، سه درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان در سال جاری نسبت به سال قبل بیش از 28 درصد افزایش دارد، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون 29 نفر بر اثر تصادف و صدمات ناشی از آن در محل حادثه جان خود را از دست داده اند.
مسوول مرکز فوریت های پزشکی بوکان گفت: تاکنون 2 هزار و 749 مورد اعزام به بیمارستان شهید قلی پور بوکان انجام شده که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 9 درصدی مواجه است.
وی بیان کرد: مرکز فوریت های پزشکی بوکان دارای پنج پایگاه شهری و جاده ای در سطح شهرستان است که به صورت شبانه روزی به مردم و مصدومان سوانح رانندگی خدمات رسانی می کند.
قاسمی گفت: از مجموع پایگاه های امدادی سطح این شهرستان، 2 مرکز جاده ای در مسیر جاده شاهین دژ و میاندوآب و سه مرکز در مناطق شهری است.
به گزارش ایرنا، مرکز فوریت های پزشکی بوکان دارای 9 دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات پزشکی روز دنیاست.
بوکان با داشتن 251 هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث مركز فوريت هاي پزشكي بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان