Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ  اردشیر جهانفر رئیس بازرسی استان زنجان گفت: یکی از ماموران پلیس راه استان مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقدر در حین گشت زنی پیدا می کند .

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس با پیگیری های فراوان، موفق می شود صاحب وجه نقد را شناسایی کرده و تحویل صاحبش بدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می داند، خاطر نشان کرد : اهمیت دادن به صحت عمل ، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت های مختلف از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد .

سرهنگ جهانفر در پایان افزود : به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتارهای اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، این مامور وظیفه شناس توسط سرهنگ " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت .

انتهای پیام / ک

تقدیر از مامور وظیفه شناس زنجانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 6081279

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول