Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حمید داود آبادی نویسنده دفاع مقدس در واکنش به استفاده لفظ "شهید" برای حاج احمد متوسلیان در برنامه برنده باش، در اینستاگرام نوشت:

شهید احمد متوسلیان در تلویزیون
یک بار دیگر تلویزیون از حاج احمد متوسلیان به عنوان شهید یاد کرد!

ساعت ۲۳:۳۶ دقیقه پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ در مسابقه "برنده باش" در یکی از سوالات، از حاج احمد متوسلیان به عنوان شهید یاد شد!

 

مشرق

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام متوسلیان شهید تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر امارات پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال الوحده در حالی که مثل تمام مسابقات قبل احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی مقابل تیم رده دوازدهمی عجمان قرار گرفت.

الوحده که هفته گذشته شکست غیرمنتظره و تلخی مقابل اتحاد کلباء و یاران مهدی قایدی متحمل شده بود، در دیدار امشب برابر عجمان شروع خوبی با درخشش ستاره ایرانی خود داشت و توانست خیلی زود به گل برسد.

احمد نوراللهی که پیش از این در 19 مسابقه لیگ برتر امارات 4 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده بود، در دیدار امشب مقابل عجمان هم توانست نمایش تاثیرگذاری ارائه کند و با سانتر زیبای خود زمینه‌ساز گل اول شود.

الوحده در دقیقه 6 یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین به دست آورد که ارسال دیدنی احمد نوراللهی و ضربه سر عمر خربین به زیر طاق دروازه رفت و تبدیل به گل شد تا یک بر صفر برابر عجمان پیش بیفتد.

ویدئو: 330558

اخراج روبن کاندو، مدافع راست الوحده در دقیقه 28 کار یاران نوراللهی را سخت کرد و عجمان هم در نیمه دوم به دو گل رسید، اما اخراج آلان، هافبک برزیلی الوحده موجب شد تا امیدهای این تیم برای جبران نتیجه از دست برود.

الوحده در شبی که احمد نوراللهی یک پاس گل داد و با گردش توپ و ایجاد موقعیت عملکرد درخشانی داشت، با نتیجه 2 بر یک مقابل عجمان شکست خورد تا 34 امتیازی و در رتبه چهارم جدول لیگ برتر امارات بماند و فرصت رسیدن به رده سوم را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!