Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:05:13 GMT

برخورد نیسان با تریلی در جاده قدیم قم - تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۵۱۹۷

برخورد نیسان با تریلی در جاده قدیم قم - تهران

حوادث رکنا: ‌سخنگوی اورژانس قم گفت: بامداد امروز برخورد شدید تریلی-نیسان در جاده قدیم قم - تهران کیلومتر ۵۰ منجر به حریق نیسان شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مهدی فراهانی با اعلام سانحه شدید درجاده قدیم قم-تهران عنوان کرد: این ماموریت ازطریق تماس‌های مردمی به اورژانس قم اعلام شد که پس ازوصول دودستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ بلافاصله از پایگاههای اورژانس خلیج فارس و المهدی اتوبان قم ‌به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس قم افزود: در ارزیابی نهایی پرسنل اورژانس ازاین حادثه مشخص گردید که راننده نیسان که اقایی حدود ۳۵ ساله است درمحل به علت شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: همچنین راننده خودروی سنگین هم دچارسوختگی حدود ۵۰ درصد شد که پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه ‌توسط امبولانس اورژانس به بیمارستان فرقانی-نکویی انتقال داده شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعزام مجروح اقدامات درمانی در بخش سوختگی بیمارستان نکویی توسط کادر پرستاری وپزشکی بر روی این مصدوم آغاز شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نقشه مافیایی 2 مرد درخانه یک فراری از ایران / دختر تهرانی راز آنان را لو داد + عکس این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ فرشاد آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ زن جوان به خاطر پول مانیکور ناخنش دست به قتل آریشگر زد نخستین تصویر از محمد صادقی راننده لودری که پیکرش زیر بهمن دیزین یخ زد+ عکس پدر بی رحم به خاطر مشق ننوشتن صورت پسرش را با لوله جاروبرقی ترکاند+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد انتشار عکس زن و مردی که وحشت آفرین خیابان های تهران بودند! + جزییات شهریار زنگ زد و گفت می خواهد همسرم را به قتل برساند / 2 قاتل در یک مخفیگاه دستگیر شدند مرگ تلخ حمید سرباز فداکار هنگام نجات 4 گرفتار در سانتافه + فیلم و عکس قباحت دختران و پسران در یک کنسرت قانونی جنجالی شد / دادستان واکنش نشان داد دردسر عشق و حال مادر و پسر مشهدی پای منقل این زن عاشق پیشه قصد داشت کلیه شوهرش را بخورد ! صحنه ای عجیب در آسمان مردم را وحشت زده کرد+ عکس تصویر برادر و خواهر خردسال کرجی که به طرز غم انگیزی جان باختند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پزشکی اخبار حوادث قم نیسان تهران تریلی جاده قدیم قم عکس فیلم پسر زن تهران دستگیر شد وحشتناک من مرد دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل

 سازمان اسناد و کتابخانه ملی: محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از محمود پاکزاد مربوط به کاخ گلستان در سال ۱۳۲۵ است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید