Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@14:21:24 GMT

ست کردن رنگ لباس با رنگ پوست آقايان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۵۳۳۴

ست کردن رنگ لباس با رنگ پوست آقايان

خبرگزاري آريا -
نحوه ست کردن رنگ لباس با رنگ پوست، مخصوص آقايان
نه تنها مدل، بلکه انتخاب رنگ لباس نيز معضل بزرگي است که هر يک از ما با آن دست و پنجه نرم مي کنيم. يکي از چيزهايي که بايد هنگام انتخاب رنگ لباس به آن توجه کنيم، رنگ پوست بدن مان است. در واقع رنگ لباسي که به تن مي کنيم بايد با تن پوست مان هماهنگي داشته باشد، در غير اين صورت ظاهري مرده و کسل کننده خواهيم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مي خواهيد بدانيد که چه رنگ لباسي به پوست شما مي آيد، در ادامه مطلب همراه مان باشيد.
پوست روشن
اگر پوست روشني داريد، بايد به کمک لباس به ظاهرتان رنگ دهيد. در واقع رنگ ‌هايي که با پوست شما تضاد و کنتراست ايجاد مي ‌کنند، بهترين انتخاب برايتان خواهد بود.

پوشيدن رنگ هاي روشن براي افرادي با پوست روشن ظاهري بي روح و کسل کننده ايجاد مي کنند
اين رنگ ها را بپوشيد:
رنگ هاي تيره اي مانند خاکستري، قهوه اي، جيگري، سبز، سرمه اي و آبي تيره با رنگ پوست شما هماهنگي زيبايي ايجاد مي کند.
از اين رنگ ها نپوشيد:
از آنجا که پوست شما روشن است، اگر لباس هايي روشن يا به رنگ هاي پاستلي بپوشيد، بي روح و کسل کننده به نظر خواهيد رسيد. اين موضوع در مورد رنگ هاي خنثي مانند کرم، سفيد، بژ و ... نيز صادق است، بنابراين بهتر است که به دنبال توناليته هاي تيره تر آنها مانند شتري، خاکي يا طوسي تيره به تن کنيد. البته منظور ما اين نيست که به کل دور رنگ هاي روشن را خط بکشيد، بلکه شما بايد چنين رنگ هايي را با رنگ هاي تيره تر ترکيب کنيد تا به ظاهرتان جذابيت بخشد.
پوست سبزه و معمولي
آقاياني که پوست سبزه يا معمولي دارند، دست شان در انتخاب رنگ لباس بازتر است. از آنجا که پوست آنها، برخلاف پوست هاي روشن، گرم است، با رنگ هاي بيشتري ست مي شود.

آقاياني که پوست سبزه يا معمولي دارند، دست شان در انتخاب رنگ لباس بازتر است
اين رنگ ها را بپوشيد:
اگر چه اکثر رنگ ها به تن پوست شما مي آيد، اما پيشنهاد ما اين است که يا رنگ هاي کمي روشن تر يا کمي تيره تر از رنگ پوست تان به تن کنيد. به عنوان مثال به جاي رنگ شني گرم، رنگ بژ روشن را انتخاب کنيد يا به جاي پيراهن مردانه با رنگ موشي سراغ رنگ بنفش برويد. در روزهاي گرم سال نيز رنگ سفيد مي تواند بهترين انتخاب برايتان باشد.
اين رنگ ها را نپوشيد:
از آنجايي که پوست شما تن زرد يا سبز دارد، بهتر است از رنگ هايي که اين دو رنگ را در خود دارند، خودداري کنيد.
رنگ ‌هايي که درست مشابه رنگ پوست شما است مثل سبز زيتوني، زرد خردلي، سبز پسته ‌اي و کاراملي را، به ويژه در موقعيت ‌هاي رسمي نپوشيد، اين رنگ ‌ها شما را برهنه نشان مي‌ دهند. اگر پوستي برنزه داريد، مي توانيد سر تا پا سفيد يا رنگ هاي پاستلي به تن کنيد.
پوست تيره
آقاياني که پوست تيره اي دارند، درست مانند پوست هاي سبزه، دست شان در انتخاب باز است.

آقايان با رنگ پوست تيره هيچ محدوديتي در انتخاب رنگ لباس ندارند
اين رنگ ها را بپوشيد:
خوشبختانه آقاياني که اين رنگ پوست را دارند هيچ محدوديتي در انتخاب رنگ لباس ندارند، به عنوان مثال آنها مي توانند رنگ هاي سبز آبي يا آبي فيروزه اي را به تن کنند، تنها چيزي که بايد به آن توجه کنند اين است که ميان رنگ لباس هايشان تعادل برقرار کنند.
اين رنگ ها را نپوشيد:
قهوه اي يکي از رنگ هايي ست که بايد از آن پرهيز کنيد. همانطور که رنگ هاي روشن با پوست هاي روشن جور در نمي آيد، رنگ قهوه اي نيز به دليل شباهتي که به رنگ پوست شما دارد، گزينه مناسبي نخواهد بود. اگرچه مشکي و سرمه اي دو رنگي ست که بيش از همه در کمد لباس آقايان يافت مي شود، اما بهتر است که استفاده از آنها را به حداقل برسانيد.
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه نوشهر دریاره گرمای هوا و احتمال آتش سوزی جنگل‌ها هشدار داد.


در این هشدار آمده است: با توجه به افزایش محسوس دما و شدت باد گرم در ارتفاعات از مسافران و گردشگران درخواست می‌شود از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری و حتی وارد منطقه جنگلی نشوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- منطقه نوشهر گفت: درخواست ما از شهروندان و طبیعت دوستان این است که نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم در پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرایط گرمای هوا را رعایت و از روشن کردن آتش، رها کردن سیگار، چوب کبریت و استفاده از هر وسیله قابل اشتعال دیگری در طبیعت خودداری کنند

سرهنگ محسن مرادی صادق از شهروندان خواست: با مشاهده آتش سوزی، مراتب را به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها، محیط بانی، شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و دهیاری‌ها یا به شماره تلفن‌های رایگان امداد جنگل به شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.


او از مسافران و گردشگران هم خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید