Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد برکناری وزرای آموزش و پرورش و دادگستری این رژیم را دارد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اقدام «نفتالی بنت» وزیر آموزش و پرورش و «ایلیت شاکید» وزیر دادگستری این رژیم در تأسیس یک حزب جدید به فکر برکناری آن‌ها افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از آنکه بنت و شاکید از تشکیل حزب سیاسی به نام «راستگرایان جدید» خبر دادند بنیامین نتانیاهو و حزب لیکود به شدت به آن‌ها حمله کردند چرا که معتقدند که هدف از این اقدام غیرمنتظره، براندازی نتانیاهو است.

در همین راستا، «یاریو لیوین» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی که نتانیاهو طی روز‌های اخیر وی را مامور جذب و اسکان مهاجران جدید کرده، خاطر نشان کرد که هدف بنت و شاکید براندازی بنیامین نتانیاهو رئیس حزب حاکم لیکود در انتخابات پارلمانی زودهنگام آتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره غزه گفتگو کرد.

در این گفتگو دو طرف به رایزنی در خصوص تلاش های واشنگتن برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و نیز مذاکرات آزادی اسرای نزد مقاومت رایزنی کرد.

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با این مقام صهیونیست تدابیر اتخاذ شده با هدف کاهش تنش ها در منطقه را حائز اهمیت دانست.

بلینکن در بخشی از این گفتگو به موضوع ادامه مذاکرات درباره برقراری آتش بس فوری در نوار غزه و افزایش ارسال کمک ها به غیرنظامیان پرداخت.

کانال ۱۲ و تلویزیون عبری کان امروز اعلام کردند: «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم و آنها را به برکناری تهدید کرد.

نتانیاهو گفته است که توضیحات و گفته‌های نادرست تیم مذاکره‌کننده، به تلاش‌های ما برای بازگرداندن گروگان‌ها آسیب می‌زند و باعث گسترش ناامیدی در میان خانواده‌های اسرا می‌شود.

کد خبر 6085703

دیگر خبرها

  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم