Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود یاوری، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دو نوع حریف و دشمن دارد. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات اظهار داشت: شرایط تمام تیم‌ها در این دوره یکسان است و  فکر می‌کنم وضعیت تیم ملی ایران نیز 90 درصد مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبیعی است که در بازی‌های اول و دوم تیم‌ها به شرایط ایده‌آل می‌رسند.

وی درباره دیدار تیم ملی مقابل یمن در گام نخست، عنوان کرد: این بازی برای ما خیلی مهم است. البته درست است که برای این بازی یکی دو بازیکن مصدوم داریم، ولی خوشبختانه انتخابات کی‌روش به صورتی بوده که در هر پست دو بازیکن خوب داریم. کی‌روش به خوبی موضوع مصدومیت بازیکنان را پیش‌بینی کرده بود و از این بابت تیم ملی مشکلی نخواهد داشت. 

  پیشکسوت  فوتبال ایران درباره روحیه بازیکنان تیم ملی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیم ملی تمرینات خوبی را در قطر و امارات سپری کرده است. در این بین هوادارانی که سر تمرینات تیم ملی می‌روند نقش بسیار  مهمی دارند تا بازیکنان روحیه بیشتری داشته باشند. خیلی خوب است که کی‌روش هم خیلی سخت نمی‌گیرد و اجازه می‌دهد هواداران و مردم در کنار تیم ملی باشند. این موضوع از نظر روحی به بازیکنان کمک زیادی می‌کند.

یاوری گفت: هیچ مسئله‌ای دلیل نمی‌شود که بخواهیم  به یمن امتیاز بدهیم، چون برای صدرنشین شدن با عراق رقابت داریم و باید با حداکثر تفاضل گل بازی‌های گروهی‌مان را پشت سر بگذاریم. البته باید اشاره کنیم که کی‌روش همیشه نگاهش فقط به بازی پیش رو بوده و الان‌ هم فقط برای بازی با یمن تمرکز کرده است. 

وی افزود: هر بازی برای ما فینال است و هر فینالی هم ارزش خاص خودش را دارد. اگر یمن را شکست ندهیم دیگر بازی با عراق هم برای‌مان مهم نیست و فقط باید یمن را شکست دهیم. تیم ملی باید در حالت عادی در گروهش اول شود.

محمود یاوری تصریح کرد: ما در جام ملت‌ها دو نوع حریف و دشمن داریم. حریف اول تیم‌هایی مانند کره جنوبی، ژاپن، استرالیا هستند که به همراه ایران مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌آیند که البته در صورت صدرنشینی در گروه تا مرحله نیمه نهایی با  با آنها کاری نداریم.  

پیشکسوت فوتبال ایران اشاره کرد: باید بدانیم حریف دوم تیم ملی، تیم‌های عربی هستند که همیشه علیه ایران با هم تبانی می‌کنند. یادم است که ما برای مسابقات غرب آسیا به امارات رفته بودیم و در آن دوره، عراق و سوریه با یکدیگر تبانی و برای تیم ملی در آن‌ زمان مشکل ایجاد کردند.  تیم‌های عربی معمولاً مقابل ایران مشکلی‌سازی می‌کنند و اگر این تیم‌ها واقعاً مقابل ایران فوتبال بازی کنند ما مشکلی برای رویاروی با این تیم‌ها نخواهیم داشت، اما آنها  برای ما نقشه می‌کشند و این می‌تواند خطرناک باشد.

وی در پایان گفت: بسیار خوش‌بین هستم که تیم ملی در این دوره نتیجه بگیرد و جام قهرمانی را بعد از چندین سال برای ایران به ارمغان بیاورد.

علی کریمی: تیم ملی قهرمان شود آن را به نام ایران ثبت می‌کنند نه کی‌روش/ تیم اول آسیا نباید قهرمان شود؟!هومن افاضلی: تیم ملی حداقل باید به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند/ از لحاظ فردی جزو بهترین‌ها هستیم

 

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در چارچوب صیانت از منافع ملی و حاکمیت سرزمینی خودش و همچنین نظارت کامل مبادی ورودی و خروجی تنگه هرمز کلیه تردد‌ها را در این تنگه راهبردی تحت نظر دارد و از نقض و خدشه‌دار شدن آن به هر میزانی که باشد جلوگیری می‌کند. ایران حافظ آزادی کشتی‌رانی بر اساس قوانین و مقررات بین‌المللی در تنگه هرمز بوده است.

به گزارش ایرنا، کنعانی افزود: تعلق این کشتی به رژیم صهیونیستی محرز است. ایران به صورت مستمر بر ایجاد زمینه کشتی‌رانی امن در تنگه هرمز و پهنه خلیج فارس تلاش می‌کند، ولی با توجه به نقض قوانین دریانوردی از سوی کشتی مدنظر و عدم پاسخ مقتضی به سوالات مطروحه از سوی مراجع ذی‌ربط ایرانی کشتی مذکور به داخل آب‌های سرزمینی ایران هدایت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا با 9 مدال رنگارنگ
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • کنعانی: کشتی اسرائیلی به دلیلی نقض قوانین توقیف شد
  • اقدامات اورژانسی در مواجهه با فرد دچار قطع عضو