Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر از دهم تا بیست و دوم بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه زاده در محلی که هنوز مشخص نیست، برگزار می‌شود و مخاطبان عام و خاص شاهد رقابت‌ حاضران در بخش مسابقه هستند. اما در این دوره جشنواره فیلم فجر، جای خالی هنرمندانی دیده می‌شود که غیبتشان جای تامل و تعجب بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش اسامی کارگردان‌ها و تهیه کنندگان غایب، از جوان‌ترین تا مسن‌ترین ذکر شده است، برخی از آن‌ها سالهاست فیلمی نساخته اند که بخواهد در جشنواره حضور داشته باشند. برخی هم سال گذشته حضور داشتند و بعضی چند سالی است به جشنواره فیلمی ندادند و یا به دلایل مختلف اصلاً نتوانستند اثری تولید کنند.

بازیگران غایب در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

مهتاب کرامتی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ترانه علیدوستی، نیکی کریمی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، رضا عطاران، امیر جعفری بازیگران غایب امسال هستند و نبود شهاب حسینی که چندین فیلم آماده نمایش دارد، علامت سوالی بزرگ را به جا گذاشته است.

کارگردان‌های غایب در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، پوران درخشنده، تهمینه میلانی، سامان سالور، کامران قدکچیان، مسعود اطیابی، پرویز شیخ‌طادی، ابوالقاسم طالبی، ابراهیم حاتمی کیا، سروش محمدزاده، حسین فرحبخش، مانی حقیقی، مصطفی کیایی، مسعود ده‌نمکی، بهروز شعیبی، رضا درمیشیان، مهدی گلستانه، تینا پاکروان، هاتف علیمردانی، احسان بیگلری، اکتای براهنی، شهرام شاه‌حسینی، فرزاد موتمن، بهروز افخمی، همایون اسعدیان، مازیار میری، عبدالحسن برزیده، امیرحسین عسگری، مصطفی احمدی، منوچهر هادی، محمد هادی کریمی، سعید سهیلی، علیرضا داودنژاد، مسعود جعفری جوزانی، محمد حمزه ای، کاوه صباغ زاده، ابراهیم ایرج زاد، سید محمدرضا خردمندان و محسن قرایی از جمله فیلمسازانی هستند که امسال در جشنواره فجر فیلمی ندارند. 

تهیه‌کننده‌های غایب در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

همایون اسعدیان، جواد نوروزبیگی، مهدی کریمی، جهانگیر کوثری، مازیار میری، منصور لشگری قوچانی، پیمان جعفری، مهدی صباغ زاده، سید امیر سیدزاده، عبدالله علیخانی، منوچهر شاهسواری، سعید سعدی، سید امیر پروین حسینی، سعیدخانی، مرتضی و مصطفی شایسته از جمله تهیه کننده غایب این دوره هستند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم امسال پارس جشنواره بازیگران غایب کارگردانان فیلم فجر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

سید مسعود حسینی، درباره اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می‌خورد با مشارکت مردم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود